Szosowe tu i tam.

Sobota, 29 marca 2014 • dodano: 29.03.2014 | Komentarze 5

Dom - Biedrusko - Sobota - Kowalewko - Pamiątkowo - Rokietnica - Strzeszynek - Dom

Miałem ambitne plany na weekend ale na planach się skończyło...
Przejechałem dziś niecałe 80km ale w nogach czułem jakbym miał conajmniej jedynkę przed tym dystansem. Dziwnie mi się dziś jeździło, wiosna na całego, kilkanaście stopni i słońce w pełni a mi jakoś zimno, wiatr niby go nie było ale mnie denerwował. Nogi mnie bolały jakbym nie jeździł z miesiąc, cholernie mnie to denerwowało.
Na drogach pojawiło się w końcu sporo rowerzystów, widać że sezon w końcu ruszył. I taka mała dygresja mnie naszła jak jechałem i pozdrawiałem wszystkich spotkanych na drodze cyklistów - koledzy szosowcy na swoich ładnych i pewnie drogich rowerach, w jeszcze ładniejszych strojach ekip z peletonu, skinięcie głową lub pozdrowienie ręką traktują jak zło konieczne. Albo za szybko jadą i mnie nie widzą albo ja tak mijam niezauważony... No cóż, widocznie mam za mało punktów do lansu na swoim rowerze aby zasługiwać na pozdrowienie od kolegów "wyczynowców". I tak bywa.
Jakoś taka jazda bez ładu i składu, zresztą jak cały dzisiejszy wpis :|
Ale będzie lepiej, musi być :)

Poligon Biedrusko. Cisza i spokój :)

Ścinka drzew w Złotkowie. Zapach świeżo ściętego drzewa mnie powalił, taki świeży i wiosenny :) Mogłem tam siedzieć i siedzieć :)

starszapani
| 18:28 wtorek, 1 kwietnia 2014 | linkuj Trzymam za słowo ;)
| 18:06 wtorek, 1 kwietnia 2014 | linkuj A dzięki :) Choć średnia nie jest dla mnie w żaden sposób celem, to czasem lubię mocniej nacisnąć na pedały :) Muszę sobie tylko kupić bardziej szosowe opony bo ostatnimi czasy większość tras to asfalt i szkoda abym się męczył na tych, które mam obecnie. Jak już tego dokonam to postaram się dorównać Ci na szosie ;-)
starszapani
| 13:51 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj Ale zawsze 300 ;)
Swoją drogą ładne średnie masz na tym trekingu. Ja jak się obładuję to na dłuższych trasach ledwo przekraczam 20 o ile w ogóle :(
| 10:42 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj No, no. Z rowerem w samochodzie chyba ;)
starszapani
| 08:11 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Trzeba było gonić mnie i Kota to byś zrobił 300 ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nnejt