Na zmęczenie.

Czwartek, 24 kwietnia 2014 • dodano: 24.04.2014 | Komentarze 2

Zaplanowałem sobie dzisiaj zmęczyć się konretnie i plan wykonałem z nawiązką :) Pierwsza połowa trasy pod denerwujący wiatr, druga uciekając przed burzowymi chmurami. Każdy, nawet najmniejszy, podjazd mocno atakowałem, na płaskim wysoka kadencja i sporo potu poleciało z czoła. I o to w tym wszystkim chodzi, szkoda że endorfin nie da się zmagazynować :)
Gdyby nie te samochody to obwodnicę Murowanej mógłbym jeździć w nieskończoność. Równo jak po stole i świetny zjazd i jeszcze lepszy podjazd. I tak w kółko :)

Dom - Radojewo - Biedrusko - Murowana Goślina - Trojanowo - Murowana Goślina - Biedrusko - Radojewo - Morasko - Suchy Las - Dom

Widząc te chmury noga sama jechała ;)
Widząc te chmury noga sama jechała ;) © rmk

| 20:06 czwartek, 24 kwietnia 2014 | linkuj Fajne, klimatyczne zdjęcie i dobra średnia. Uwielbiam takie chmury, ale tylko pod warunkiem, że nie przeciekają :)
grigor86
| 19:11 czwartek, 24 kwietnia 2014 | linkuj Oj tak, dokładnie patrzyłem dziś na te same chmury. Na szczęście okazały się być tylko groźne z wyglądu. Dałeś niezłego czadu, patrząc po średniej.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziejz