Podjazdy: 50 m

W krainie kamieni i procentów. Dzień 12.

Czwartek, 10 lipca 2014 • dodano: 22.07.2014 | Komentarze 2

Zasłużony odpoczynek.

Po wczorajszych podjazdach i przebojach na trasie dzisiaj musiałem zafundować sobie dzień przerwy. W sukurs przyszła pogoda, która zafundowała nam poranną burzę, deszcz do pory obiadowej i ciepłe popołudnie, które mogliśmy spędzić mocząc się w morzu. Przyjemny dzień, słodkie nicnierobienie i leniwe spijanie kawy w naszym ulubionym barze. Rowerem przejechaliśmy się tylko trochę po miasteczku i to byłoby na tyle jeśli chodzi o dzień dzisiejszy :)
Poranna burza
Poranna burza © rmk
Mandre
Mandre © rmk
Ta łódka już na połowy nie wypłynie
Ta łódka już na połowy nie wypłynie © rmk
Port w Mandre
Port w Mandre © rmk

Kategoria 0-25, Chorwacja 2014.

| 18:55 czwartek, 3 września 2015 | linkuj W Dalmacji jest ich zatrzęsienie :) Lubię takie auta, mają klimat :)
Qbuss
| 08:10 czwartek, 3 września 2015 | linkuj Gdy byłem na Pagu, widziałem kilka tych Renault 4 (różnych, bo w innych kolorach). Ciekawe, u nas się nie spotyka.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa degoa