Podjazdy: 30 m

W krainie kamieni i procentów. Dzień 13.

Piątek, 11 lipca 2014 • dodano: 22.07.2014 | Komentarze 4

Pod parasolem.

Przed jutrzejszym dniem musiałem dać jeszcze trochę luzu zmęczonemu ciału, więc plaża, książka i parasol ale słoneczny. Bardzo przyjemna pogoda, bez upałów, w sam raz na kolejny leniwy dzień na plaży. Nie przepadam za tym ale tym razem było mi to bardzo potrzebne. Zacząłem czytać Millenium, wciąga. "W rajskiej dolinie wśród zielska" Badera to nie jest jednak lektura na plaże, zostanie na zimniejsze dni.

Niebo nad Pagiem zapłonęło :)
Niebo nad Pagiem zapłonęło :) © rmk
Kategoria 0-25, Chorwacja 2014.

| 21:03 poniedziałek, 4 sierpnia 2014 | linkuj Jakby co to się polecam w temacie audiobooków tego autora - jest kilka świetnie zrobionych. Gdybyś miał chęć słuchania podczas jazdy to daj znać, powiem co i jak :)
| 20:10 poniedziałek, 4 sierpnia 2014 | linkuj Dzięki Keram!

Jak przeczytam Millenium to wezmę się za Nesbo. Ale trochę minię czasu zanim sie z tym uporam, bo dostałem ostatnimi czasy sporo książek i muszę nadrobić zaległości :)
| 20:13 wtorek, 22 lipca 2014 | linkuj "Millenium" faktycznie wciąga, ale ja polecam Ci bardziej książki (a najlepiej audiobooki) Jo Nesbø. Przepadłem całkowicie :)
vuki
| 11:07 wtorek, 22 lipca 2014 | linkuj piknie kolego!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa esciu