Wzgórza dalkowskie i dwa święte Graale

Niedziela, 27 lipca 2014 • dodano: 27.07.2014 | Komentarze 4

Okolice moich rodzinnych stron odkrywane na nowo z pozycji rowerowego siodełka są fantastyczne. Wzgórza dalkowskie są wprost stworzone do rowerowania, przy dobrym ułożeniu trasy można nieźle zdziwić się nachyleniem podjazdów, bezwzględną wysokością pagórków i łącznym przewyższeniem. Momentami jak na pogórzu :)

Wzgórza dalkowskie i Św. Graale

Objechałem okolice na tyle na ile miałem dzisiaj czasu, dodatkowo zaliczyłem dwa prawdziwe Św. Grale jakim są gminy Pęcław i Gaworzyce a ja mam te szczęście, że w tym pierwszym mieszka moja rodzinka więc załapałem się na pyszny obiadek i ciasto :)) Świetna trasa, świetne tereny.

Bardzo gorąco, potwornie duszno i parno, ostatnie czterdzieści km czułem się jak w saunie. Warunki wybitnie niesprzyjające wysiłkowi :|
Szerszy opis i fotki jak wrócę do Poznania.

Zaliczone gminy: Gaworzyce (122), Radwanice (123), Polkowice (124), Grębocice (125), Pęcław (126), Jerzmanowa (127), Głogów - obszar wiejski (128), Głogów - obszar miejski (129)

Źróło inspiracji w Polkowicach ;)

Sanktuarium Maryjne w Grodowcu.

Hopki :)

Widok na Głogów z Jerzmanowa. Piękny zjazd!

| 15:10 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj Wygrzebałem parę fot ale kiepskiej jakości :|
| 18:35 poniedziałek, 28 lipca 2014 | linkuj Piękny dystans, idealny na urlop. A przewyższenia faktycznie jak w - z kolei moich rodzinnych - Sudetach :) Też czekam na fotki.
starszapani
| 19:39 niedziela, 27 lipca 2014 | linkuj Pięknie pojechane :) Czekam więc na zdjęcia :)
| 19:23 niedziela, 27 lipca 2014 | linkuj Widoki mieliśmy różne ! Ale pogoda toczka w toczkę !!! :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa apust