Lipa.

Niedziela, 3 sierpnia 2014 • dodano: 03.08.2014 | Komentarze 4

Nie ma jak pojechać dalej i dłużej. Miałobyć J.Lusowskie było Kierskie i milion Poznaniaków nad wodą.
Nie jest dobrze, ale będzie lepiej bo innego wyjścia nie ma.

| 18:45 poniedziałek, 4 sierpnia 2014 | linkuj Ja to wiem, ale czasem trzeba zobaczyć jak się bydło zachowuje ;)
| 20:22 niedziela, 3 sierpnia 2014 | linkuj To minie. Październik (wczesny) to idealny moment na wizytę nad Kierskim i Strzeszynkiem. Podobnie jak nad polskim morzem. Bydła nie ma, jeszcze bywa przyjemnie - i wtedy można podziwiać "fajność" tych miejsc.
| 19:51 niedziela, 3 sierpnia 2014 | linkuj Chcieliśmy się wykąpać w Lusowskim ale z różnych przyczyn tam nie pojechaliśmy i zajechaliśmy nad Kierskie, koło kościoła. Nie chcieliśmy się tam kąpać, tak tylko posiedzieć chwilę nad wodą. Nigdy w życiu nie widziałem tylu żaglówek i desek surfingowych na tym jeziorze. Setki, dosłownie setki.
| 16:59 niedziela, 3 sierpnia 2014 | linkuj Boziu, co Cię podkusiło, żeby wybrać w momencie: lato+niedziela+upał wyjazd do Kiekrza? Raz byłem, nigdy więcej, bo chyba wziąłbym przykład z Breivika :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa siety