Crash test.

Czwartek, 14 sierpnia 2014 • dodano: 14.08.2014 | Komentarze 3

Rozwalony piszczel, spuchnięte kolano i palec u nogi, obity i poździerany nadgarstek, warga jak u boksera, szlif na brodzie i stłuczone biodro. Z rowerem w miarę ok, jutro zobaczę dokładnie co mogło się poprzestawiać.
Taki to zaliczyłem crash test. Ważne, że zęby całe, nie ma że boli, trzeba je zacisnąć i jak się da to jeździć. Tak po prostu.

| 15:36 środa, 20 sierpnia 2014 | linkuj W rowerze połamany przedni błotnik i co najgorsze, urwało się mocowanie lewego gripu i rogu. Skręciłem chałupniczą metodą ale teraz czas pomyśleć co z tym fantem zrobić.

Zaliczyłem przelot nad kierownicą, wylądowałem na asfalcie, zębami do ziemi a nogą i biodrem na rowerze. Boli kolano i biodro do teraz ale nie ma co się rozczulać. Jak to się stało i dlaczego to nawet nie chce mi się pisać, nie chcę do tego wracać :|
| 07:58 piątek, 15 sierpnia 2014 | linkuj O rzesz ty ... :-( Łącze się w bólu ...
Dobrze że wszystko na swoim miejscu ! Zdrowiej !
| 06:30 piątek, 15 sierpnia 2014 | linkuj Ajj... ale co się dokładnie stało? ;/ zdrówka życzę!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa esukc