Po okolicy.

Sobota, 23 sierpnia 2014 • dodano: 23.08.2014 | Komentarze 5

Razem ze Strupkiem pełen chillout po okolicy. Rusałka, Strzeszynek, Kiekrz, Chyby, Skórzewo. Dawno tak nie pojeździłem tak lajtowo, tego było mi trzeba.

Miała być dzisiaj całodzienna jazda ale koniec końców nie pojechałem i była to dobra decyzja. Niby chciałem jechać ale było jakieś ale. Nie będę jeździł na siłę :)

gustav
| 18:30 sobota, 23 sierpnia 2014 | linkuj na taki dystans następna szansa będzie dopiero 6 września
| 18:27 sobota, 23 sierpnia 2014 | linkuj Mało ludzi dzisiaj było :) My zresztą mieliśmy pełen chillout więc i tłumy by nam nie przeszkadzały :]
| 18:20 sobota, 23 sierpnia 2014 | linkuj No, teraz już pewnie Kiekrz i Strzeszynek zrobiły się przejezdne? Pytam, bo pewnie dla zdrowia psychicznego wybiorę się tam najwcześniej jakoś w październiku :)
| 17:58 sobota, 23 sierpnia 2014 | linkuj No no. Pewnie skończy się na jakichś pięciuset kilosach ;]
gustav
| 17:16 sobota, 23 sierpnia 2014 | linkuj jutro sobie taki full lajt zrobię, a co :]

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ibezm