Będę tatą :-))

Poniedziałek, 22 września 2014 • dodano: 22.09.2014 | Komentarze 8

Będe tatą :-)))

Ostatnie trzy dni to dla mnie prawdziwy, emocjonalny rollercoaster. Najpierw pogrzeb Wieśka, a za chwilę wiadomość o tym, że zostanę tatą. Życie pisze swoje scenariusze i przewidziało dla mnie nowy rozdział pod tytułem "Mama i Tata". Moja radość jest nie do opisania. Co teraz będzie? Będę chyba jeździł z przyczepką :D

Dzisiaj światowy dzień bez samochodu a do pracy pojechałem właśnie nim. Rano lało konkretnie, więc nie chciałem jeździć dla idei i wskoczyłem w auto. Ale przyzwyczajenie do roweru wygrało i zamiast na Obornicką skręciłem w Strzeszyńską i dopiero na skrzyżowaniu z Lutycką przypomniało mi się, że jadę samochodem a nie rowerem. To nie żart, cały czas w głowie miałem trasę którą od lat pokonuje rano rowerem :) To chyba najlepszy dowód, że rower uzależnia :)

Na dwa kółka miałem czas dopiero późnym wieczorem, wracałem już podczas szarówki. W dodatku baterie w tylnej lampce się skończyły i miałem tylko awaryjne, malutką diodę przytwierdzoną do torebki podsiodłowej. Pierwszy raz jechałem w nowej kurteczce, pierwsze wrażenia super, na wiatr genialna. Ale to i tak nie miało żadnego znaczenia bo spotkałem na swojej trasie sympatycznego pana na szosówce, który zaproponował wspólną jazdę i dzięki niemu wykręciłem dzisiaj swoją życiówkę na 30-tu kilometrach mojej ulubionej drogi. Dla niego to była po prostu szybka przejażdżka, dla mnie jazda w trupa. Na 30km wykręciłem średnią 35,56km/h, na napędzie który aż się prosi o wymianę i oponach szerokich jak pięć szosówek. Musiałem wyładować energię, tyle że we dwójkę to zupełnie inna bajka, chociaż gdy wychodziłem na zmianę puls miałem pewnie w okolicach dwustu :) Przez całą Strzeszyńską prędkość nie schodziła poniżej 43km/h, jęzor miałem gdzieś w szprychach. Podziękowałem ładnie za jazdę i towarzystwo i do domu dokulałem się już na oparach :) Energia we mnie kipiała, gdybym miał możliwość i bidon, który został w domu razem z wodą, pojeździłbym więcej. Ale dobre i to. Jestem padnięty ale i naładowany zarazem.

Jeszcze jedno, kręciłem dzisiaj w rytmie poniższego utworku, dobry bit.
ZHU - Faded
Puszczają to podobno w rmfie, zetce i innych takich, w godzinach południowych i dużej słuchalności. Ciekawe czy wiedzą o czym jest tekst w tym utworze ;)))

Będę tatą, będzie zabawa :D

| 18:56 piątek, 26 września 2014 | linkuj Dziękujemy :))
starszapani
| 20:19 czwartek, 25 września 2014 | linkuj Gratulacje !!! :)))
| 18:34 wtorek, 23 września 2014 | linkuj Tomek - lubię dzieci, mam nadzieję że zdania nie zmienię jak urodzi się moje własne ;):D
Romek, też kupiłem na roczek chrześniakowi taki większy rowerek. Dobry prezent :))

Ale się cieszę :)
romulus83
| 21:56 poniedziałek, 22 września 2014 | linkuj Gratulacje. :) Pamiętam jak kupowałem rowerek dla bratanicy na roczek. Taki mały, normalny, na 12 calowych kołach. Teraz ma już trzy latka, a rowerek nadal w kartonie czeka na rowerzystkę, by dorosła do niego. :) Pewnie już na wiosnę będzie jak znalazł.:)
| 21:40 poniedziałek, 22 września 2014 | linkuj Gratuluję średniej... i czego tam jeszcze... aaaa! :) super, wielkie gratulacje, tatusiu :) jak ktoś lubi dzieci to pewnie mega szczęście - wychowaj młodego/młodą rowerzystę :)
Monica
| 19:56 poniedziałek, 22 września 2014 | linkuj to tak w sam raz na lato przybędzie;-)
| 19:35 poniedziałek, 22 września 2014 | linkuj Dziękuję :)) Z tego co się orientuję to jakoś za dziewięć ;) To początek :)))
Monica
| 19:25 poniedziałek, 22 września 2014 | linkuj Wspaniała wiadomość ;-) GRATULUJĘ! Za ile miesięcy mamy się spodziewać nowego rowerzysty/rowerzystki? ;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acysu