Jesień mnie powaliła.

Piątek, 17 października 2014 • dodano: 17.10.2014 | Komentarze 2

Dzisiaj zostałem dosłownie powalony przez jesień. Zaliczyłem soczystą glebę na pomoście na Strzeszynku, deski były tak śliskie, że prawie zatrzymałem się w wodzie :))

Późnym popołudniem a raczej wczesnym wieczorem pokręciłem na poligon przez Strzeszynek i wróciłem do domu, już po ciemku. Gdy tylko schowałem rower zaczęło konkretnie padać. To się nazywa mieć farta :)

Pierwszy raz od niepamiętnych czasów byłem sam, samiutki nad Strzeszynkiem. W takie dni jak dzisiaj uwielbiam te miejsce, cisza, spokój i przyroda wokół. Choć szaro, buro i ponuro to było przepięknie :)

| 19:26 sobota, 18 października 2014 | linkuj Bez konsekwencji, trochę mnie nadgarstek bolał ale to wliczone w koszta ;)
| 19:53 piątek, 17 października 2014 | linkuj Gratuluję, że Ci się udało wyjechać, zazdroszczę! A gleba jeśli bez konsekwencji to tylko ciekawy epizod. Ukłoniłeś się jesieni do ziemi :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tapra