Oszukać przeznaczenie.

Sobota, 22 listopada 2014 • dodano: 22.11.2014 | Komentarze 5

Godzina wolnego to w sam raz na dojazd do szlabanu i z powrotem do domu. Tak też zrobiłem, po drodze wstąpiłem jeszcze na Strzeszynek nakarmić kaczki dwoma kromkami chleba, który się zsechł i żal było wyrzucić.

Wracając, tuż przed skrzyżowaniem Koszalińskiej z Biskupińską zatrzymał mnie facet, który nie wiedział gdzie jest ul.Biskupińska. Gdy zjeżdżałem na pobocze minęło mnie auto i po 2-3 sek było tylko głośne bum! Chciał skręcić, zresztą podobnie jak ja, ale z boku wyjechało inne auto i wymuszając pierwszeństwo uderzyło w ten wymijający mnie samochód. Gdybym się nie zatrzymał aby pomóc temu facetowi na 100% ten samochód wjechałby we mnie i patrząc na karoserie obu nie skończyło by się to dla mnie dobrze. W dodatku jechałem dzisiaj bez kasku, w samej czapce... Najadłem się strachu, nigdy wcześniej w takiej sytuacji nie byłem. I obym więcej nie doświadczał takich akcji. Serce miałem w gardle.

| 21:32 poniedziałek, 24 listopada 2014 | linkuj Pewnie kiedyś jak być może uda się razem pokręcić opowiem swoją, zimową. Myślę, że trzyma poziom...
| 20:57 poniedziałek, 24 listopada 2014 | linkuj Wczoraj miałem trochę pojeździć ale ostatecznie zostałem w domu. Siedziała mi w głowie ta sytuacja i przez to zostałem w domu. Nawet teraz boję się pomyśleć jak było blisko :/
| 20:09 sobota, 22 listopada 2014 | linkuj Ufff... panu nieświadomemu powinieneś postawić browara, i to nie jednego... Kask tak samo mógł Cię uratować jak i nie, ale jeśli to 50/50 to gdybyś go miał w sumie byłoby 150% pewności przeżycia :) pamiętaj o tym.
| 19:18 sobota, 22 listopada 2014 | linkuj Urodziłeś się w czepku , pardon w kasku ... :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa estba