Temperatura:-2.5

Samotny jeździec :)

Wtorek, 2 grudnia 2014 • dodano: 02.12.2014 | Komentarze 5

Pierwszy raz od ośmiu lat, czyli od czasu od kiedy mieszkam w Poznaniu, jadąc przez Rusałkę na Strzeszynek nie spotkałem żadnego rowerzysty. Żadnego! Widziałem tylko sześć osób, w tym jednego wędkarza. Wrażenie o tyle niesamowite, gdyż normalnie na tej trasie jest to niemal niemożliwe. Zrobiłem jedno kółko wokół Rusałki, jedno wokół Strzeszynka i do domu. Pomimo, że termometr wskazywał -2,5 stopnia, a odczuwalna temperatura pewnie była niższa przez wiejący wiatr, to było całkiem ciepło. Trafiłem w punkt z ubraniem, jeździło mi się bardzo ale bardzo przyjemnie. Szkoda, że tak szybko robi się ciemno, z chęcią pojeździłbym więcej.

Obok także.

Tomek jak to było z tą kozą?

Kategoria 25-50, Do/Z pracy

| 22:11 wtorek, 2 grudnia 2014 | linkuj Dopiero teraz zauważyłem podpis pod zdjęciem :) z tego co pamiętam to kozę naprawiali mi w bardziej cywilizowanych warunkach, ale mogłem coś w amoku przegapić. Chyba że chodzi o żywą kozę, ale to raczej również odpada, bo w życiu miałem dwa psy (jamniki), chomika, świnkę morską i rybki, o naprawie bydła rogatego nic nie wiem :)
| 21:31 wtorek, 2 grudnia 2014 | linkuj Przyłączam się do szacunu :) celebruj te chwile, w końcu już za pięć miesięcy szumne rozpoczęcie "sezonu"!!!! Polska na rowery!!! Juhu!!! Lansik!!! :D
grigor86
| 21:26 wtorek, 2 grudnia 2014 | linkuj Ano teraz to już taki czas, kiedy lanserzy i przypadkowi rowerzyści piją piwo przy kaloryferze. Szacun dla Ciebie za to :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nient