Po miód.

Sobota, 6 grudnia 2014 • dodano: 06.12.2014 | Komentarze 9

Żeby mieć pyszne pierniki na święta trzeba mieć pyszny miód. A po taki zawsze wybieram się do pszczelarza w Złotkowie. Nie inaczej było tym razem, z tym że pojechałem nie najkrótszą drogą a taką aby skorzystać z wolnego czasu. Najpierw Strzeszynek nad którym był rozgrywany jakiś bieg, zawodników mnóstwo ich samochodów jeszcze więcej, praktycznie jak w długi majowy weekend. Stały już od ul.Krajaneckiej, prakycznie od samego znaku "zakaz postoju" :) Gdyby dzisiaj chciało się strażnikom miejskim ruszyć dupska to mieliby prawdziwe żniwa... Dalej przez poligon do Biedruska, powrót do ruin i z prawo na Złotniki. Powrót przez Suchy Las i Strzeszyńską.

Pogoda całkiem całkiem ale ilość wilgoci porażająca. Zmarzły mi stopy pomimo, że miałem dwie pary skarpetek. Chyba czas na zakup jakichś ochraniaczy na buty, może pomogą :)

Dzień jak codzień. Mam VR6 to mi wolno wszystko.

| 21:38 niedziela, 7 grudnia 2014 | linkuj OK... a taki był ładny :P
| 20:11 niedziela, 7 grudnia 2014 | linkuj Powiedzmy, że wolałbym tego nie pisać publicznie :) Ważne, że więcej tam nie stanie ;)
| 23:20 sobota, 6 grudnia 2014 | linkuj Dawaj i śmiało pisz co mu zrobiłeś? Ja mam na swoim koncie tylko lusterka :)
| 21:13 sobota, 6 grudnia 2014 | linkuj Spoko, zadziałałem po swojemu :)) Drugi raz tam nie stanie :] A kurczaki z rożna też uwielbiam :)
xtnt | 17:28 sobota, 6 grudnia 2014 | linkuj Czytałem kiedyś o icydencie, że gość zaskarżył kogoś kto przeszedł po jego samochodzie powodując zniszczenia, jak się okazało był zaparkowany na chodniku uniemożliwiając przejście i w efekcie przegrał sprawę bo w takim przypadku masz prawo PRZEJECHAĆ PO TYM SAMOCHODZIE. Ja bym tak zrobił i wezwał policję. Taka sytuacja w Polsce wynika z tego, że nikt nic nie robi i jest po prostu WILD WEST dziki zachód i samowolka.
xtnt | 17:26 sobota, 6 grudnia 2014 | linkuj Kurczak z rożna, moje ulubione. :) Fajny lokal.
| 17:09 sobota, 6 grudnia 2014 | linkuj To się nazywa "blokada"! :-)
| 16:38 sobota, 6 grudnia 2014 | linkuj Rozumiem, że nie opuściłeś ddr-a, a zdjęcie zostało wykonane przed tym zanim VW posłużył jako zgrabna skocznia treningowa? :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylisz