Praca.

Wtorek, 16 grudnia 2014 • dodano: 16.12.2014 | Komentarze 5

Gdybym mógł to nie jeździłbym dzisiaj rowerem. Ale samochód u mechanika a jeżdżąc komunikacją zajęłoby mi to wszystko trzy razy więcej czasu. Szczególnie bolą mnie nadgarstki i palce prawej dłoni przez co trzymanie kierownicy było dzisiaj tak delikatne jak tylko mogło. Trochę miałem spraw do załatwienia w różnych częściach miasta więc musiałem trochę pojeździć. Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni :]
Rano w mżawce, powrót w deszczu. Ale za to ciepło :)
Kategoria 25-50, Do/Z pracy

| 21:49 środa, 17 grudnia 2014 | linkuj Jurek już ochłonąłem. Za dużo się nad tym nie zastanawiałem bo nie ma nad czym. Było, minęło. Wolę myśleć o pozytywnej stronie życia :)

Kiedyś miałem wypadek na nartach i lekarz, który mnie operował po nim, powiedział że noga będzie tak sprawna jak kiedyś tylko wtedy gdy wrócę na stok, najszybciej jak to możliwe, i zjadę na dół nie myśląc o tym co się wydarzyło. Bo to wszystko w głowie siedzi. Więc wsiadłem teraz na rower i pojechałem. Nie będę się rozczulał nad sobą :)
| 22:41 wtorek, 16 grudnia 2014 | linkuj Twardym jesteś !
Ale nie kuś losu.Do czasu aż nie ochłonierz i "staniesz na nogi" !
| 21:05 wtorek, 16 grudnia 2014 | linkuj Nic tak nie leczy urazu rowerowego jak rower. Klina klinem! :)
Kot
| 20:39 wtorek, 16 grudnia 2014 | linkuj "Dzień po" zawsze jest najgorszy. Boli najbardziej. Często bardziej nawet niż w dzień wypadku.
Trzymaj się, teraz będzie już tylko lepiej!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa patrz