Praca.

Piątek, 23 stycznia 2015 • dodano: 23.01.2015 | Komentarze 9

Podjechałem jeszcze do sklepu po klucz do odkręcania korb.

Robiłem dzisiaj wymianę napędu. Skończyłbym to gdyby nie fakt, że mój skuwacz okazał się zwykłym badziewiem i pin kręci się wokół siebie... Jutro muszę kupić nowy, tym razem coś droższego i porządnego. W przyszłym tygodniu dojdzie jeszcze przednia przerzutka i napęd będzie w całości nowy. Nie będzie przeskakiwania :]
Kategoria Do/Z pracy

| 21:28 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj Pamiętam relację :) w moim przypadku nie dało się nawet roweru ruszyć, niosłem na plecach :) ale młody byłem, głębokie liceum, więc się rozeszło po kościach.
| 21:16 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj No ja na początku stycznia wracałem z Zielonej do Bytomia z dwoma złamanymi szprychami. Koło było tak zósemkowane, że odpiąłem hamulec bo nie mieściła się obręcz. Prawie 50km tak jechałem :D
| 21:14 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj Czekam na foty... ja kiedyś też tak zabiłem rower, do tego nie zauważyłem, że poszły mi jedna, dwie, trzy szprychy.... aż rower mi się rozwalił kompletnie 20 km od Jeleniej Góry. Wracałem... samochodem do wożenia złomu jako autostopowicz :)
| 21:12 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj Mam ten pin w zestawie ale spinka to spinka :) W moim skuwaczu pin się wygiął jak z plasteliny, dziadostwo. Jakby tego było mało to złamałem dzisiaj w zamku klucz od klatki. Pechowy dzień, idę spać ;)
| 21:08 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj Myślałem że skuwasz łańcuch oryginalnym pinem shimano-skim ?!
| 21:03 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj Jurek no wiesz, nie posądzaj mnie że nie wiem takich rzeczy...
Żeby założyć spinkę najpierw muszę nowy łańcuch skrócić a do tego potrzebny mi skuwacz, nieprawdaż? Mógłbym punktakiem, młotkiem i nakrętką ale nie chciało mi się już bawić :)
| 21:00 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj Remik , załóż spinkę do łańcuch !!!
| 20:59 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj Jak wrzucę fotki przed i po to zobaczysz, że już naprawdę nie ujechał bym kilometra. Wykończyłem napęd w 100%, nawet 0,1% się nie ostało :))

A z serwisu własnego jestem dumny, pierwszy raz wymieniałem wszystko i jakoś to ogarnąłem :)
| 20:41 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj Ha, widzę, że i Ty już nie wytrzymałeś :)

Podziwiam, że sam jesteś w stanie dokonać tej wymiany - ja bym znając siebie pogubił zębatki i kawałki łańcucha :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mmyta