Poligon.

Sobota, 14 lutego 2015 • dodano: 15.02.2015 | Komentarze 5

Kolejny dzień z piękną, przedwiosenną pogodą. Czasu na rower dzisiaj miałem znaczenie mniej niż wczoraj pomimo, że to sobota :) Dwie godziny to idealny moment na to aby przejechać moją ulubioną, okoliczną trasę czyli przez Strzeszynek i poligon do Biedruska. Na poligonie spory ruch, widać że słońce zmobilizowało wiarę do odkurzenia swoich stalowo/aluminowo/carbonbowych rumaków :) Było bardzo przyjemnie :)

| 22:21 środa, 18 lutego 2015 | linkuj :)
| 19:52 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj Poligon to skarb (państwa) ! :-)
| 19:35 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj Dziś dziś miał do mnie przyjechać [url=]http://gustav.bikestats.pl/[/url] a ja miałem go po drodze odebrać, czyli pewnie jakąś setkę bym przejechał ale Gustav miał po drodze wypadek i niestety nic z tego nie wyszło. Ale najważniejsze, że nic mu się nie stało!
| 18:34 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj Myślałem, że dziś to dziś, potem zauważyłem, że jednak dziś to wczoraj :) a jak z dziś-dziś? :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa luzla