Inowrocław.

Sobota, 11 kwietnia 2015 • dodano: 12.04.2015 | Komentarze 12

Pewnego pięknego, kwietniowego dnia wylądowaliśmy z Jurkiem w Inowrocławiu.

Nie mam weny na słowo pisane, pewnie uzupełnię wpis wieczorem, więc na razie będzie wizualnie :)

Zaliczone gminy: Orchowo (214), Wilczyn (215), Skulsk (216), Jeziora Wielkie (217), Kruszwica (218), Inowrocław - teren wiejski (219), Inowrocław - teren miejski (220)

Bazylika prymasowska Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Gnieźnie. Jurek walczy z brukiem ;)

Wieża ciśnień w Trzemesznie.

Drewniany kościół Wszystkich Świętych (1789r.) w Orchowie.

Suszewo - zajechaliśmy na koniec świata i koniec drogi więc czas odpocząć ;)

Gdzie diabeł nie może, tam Jurka na szosie pośle ;)) I niech nikt nie mówi i nie pisze, że się nie da ;))

Jak Krzysztof Kolumb, z tym że na dwóch kółkach ;))

Sanktuarium Matki Bożej Bolesnej w Skulsku.

Drewniany Spichlerz w Rzeszynku (XVIIw.)

Drewniany kościół Św.Anny w Kościeszkach (1776r.)

Mysia Wieża w Kruszwicy.

Tężnie w Inowrocławiu.

Jurek jako zadumany kuracjusz ;))

Park Solankowy w Inowrocławiu, w głębi pijalnia wód.

Jurek i zimna Jadzia.

gustav
| 22:31 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj noo ta tężnia w Inowrocławiu to bedzie z 20x większa niż u nas w Radlinie :>
lipciu71
| 20:16 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj Tężnie wyglądały jak wypisz, wymaluj Ciechocinek. Nawet nie wiedziałem, że tam jest coś takiego. Fajna traska.
andale
| 19:43 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj To się minęliśmy z jednodniową różnicą :D
Te tężnie z chęcią odwiedzę, najlepiej z opcją parku linowego. Dzięki za pomysł :D
anetkas
| 19:37 niedziela, 12 kwietnia 2015 | linkuj No i znajome tereny :) Super dystans, następnym razem "dajta znać " :P :)
Monica
| 19:22 niedziela, 12 kwietnia 2015 | linkuj Piękny kilometraż i ciekawa trasa, wiele zabytkowych obiektów.:-)
| 18:36 niedziela, 12 kwietnia 2015 | linkuj No dobra, pewnie do prawej Twojej części szybciej dotarła kofeina pita gdzieś na trasie :)
| 15:51 niedziela, 12 kwietnia 2015 | linkuj Tomek - ale tylko z lewej strony ! :)
Walery
| 11:58 niedziela, 12 kwietnia 2015 | linkuj Nieźle pojechaliście :) Spichlerz wymiata! Czy tam jest dach z eternitu? :)
| 11:16 niedziela, 12 kwietnia 2015 | linkuj Czekam na relację. Tężnie wyglądają świetnie... Tylko Jurek na drugim zdjęciu jakiś taki niewyraźny :)
| 10:05 niedziela, 12 kwietnia 2015 | linkuj Było super ! :)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iechc