Ostrów Wielkopolski.

Niedziela, 19 kwietnia 2015 • dodano: 20.04.2015 | Komentarze 8

Nie wysiedziałem w domu zbyt długo. Przeziębienie najlepiej leczy się będąc na świeżym powietrzu, więc wsiadłem na rower i przejechałem się do Ostrowa Wielkopolskiego. I już mi lepiej :)

Jutro napiszę coś więcej :)

Zaliczone gminy: Pogorzela (221), Koźmin Wielkopolski (222), Rozdrażew (223), Krotoszyn (224), Raszków (225), Ostrów Wielkopolski - teren wiejski (226), Ostrów Wielkopolski (227)

Kadzewo. Zaraz po zrobieniu tego zdjęcia wykazałem się umiejętnościami sprinterskimi i akrobatycznymi. Psy nie lubią fotografów ;) Szczególnie te obronne ;)

Nazwa tej wioski nijak ma się do nawierzchni drogi jaka przez nią przebiega ;)

Galeria sztuki i rzeźby w Siedmiorogach Pierwszych. Miejsce mnie totalnie zamurowało. Trzeba to wszystko zobaczyć samemu aby próbować ogarnąć zamysł właściciela.

Pałac hr. Stolberg-Wernigerode w Borzęciczkach. Obecnie ośrodek szkolno - wychowawczy.

Rynek w Koźminie Wielkopolskim.

Rynek w Krotoszynie.

Rynek w Ostrowie Wielkopolskim.

Konkatedra pw. św. Stanisława Biskupa w Ostrowie Wielkopolskim.

Walery
| 06:47 czwartek, 30 kwietnia 2015 | linkuj To ja dorzucam drwa do ogniska nadziei :) Na początku Junior pewnie trochę Cię powstrzyma, ale jak ciut podrośnie, to pewnie czekają Cię ośmiokilometrowe wyprawy trwające pół dnia :) To niezwykle pozytywne doświadczenie i nowe wrażenia...
| 19:02 środa, 29 kwietnia 2015 | linkuj To coś w Siedmiogrodach to tylko kawałek tego co tam jest. Chaos totalny. Rzeźby, obrazy, gusła i inne cuda. Właściciel musi być konkretnie pokręcony ;)

Walery jeśli tylko będę miał jeden CAŁY dzień wolny w maju to się przejadę gdzieś po okolicy i tej bliższej i dalszej. Z tym, że szanse na to oceniam na 1, max 2%. Ale póki tli się nadzieja ;)) Jak się urodzi synek to rower na jakiś czas pójdzie w odstawkę, stety albo niestety :)
Walery
| 08:36 środa, 29 kwietnia 2015 | linkuj Tak sobie śledzę Twoje tropy i myślę, że może czas już na jakiś grubszy dystans i książkową relację:) Zimą nie leniuchowałeś, więc...
lipciu71
| 18:09 wtorek, 21 kwietnia 2015 | linkuj Wycieczka godna najwyższej uwagi, a dział pieczywa w Lidlu zasługuje na wysokie noty.
gustav
| 21:01 poniedziałek, 20 kwietnia 2015 | linkuj noo ja to w Ostrowie tylko dział pieczywa w lidlu zwiedziłem hehe tak to jest, jak się jedzie przejazdem :>
| 19:37 poniedziałek, 20 kwietnia 2015 | linkuj Spryciarz, z wiatrem :) ale dziś to faktycznie było jedyne rozsądne rozwiązanie.

Fajna wycieczka, a galeria w tych Siedmiogrodach... ciężka do ogarnięcia :)

Zdrówko jak widzę od razu się poprawiło!
| 19:27 poniedziałek, 20 kwietnia 2015 | linkuj Dla mnie bomba ... ! :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rdzie