Praca.

Poniedziałek, 18 maja 2015 • dodano: 19.05.2015 | Komentarze 3

Na weekend było okrągłe rowerowe zero. Tak wyszło.

Po pracy pojeździłem bez celu po okolicy. Wielka szkoda, że serwisówka wzdłuż S11 od ronda w Rokietnicy w kierunku Bytkowa urywa się po niecałych dwóch km. Piękna droga na rower by była.

Jezioro Kierskie Małe.

Niebo zapłonęło nad Rokietnicą :)
Kategoria Do/Z pracy, 25-50

Walery
| 06:59 środa, 20 maja 2015 | linkuj Ok :) Oby udało się dobrać odpowiedni( pasujący ) weekend :) Ja nader często właśnie wtedy pracuję :/ No i mam też argument dla żony, by mnie puściła :) Po moich dwóch grudniowych wypadkach, jest w kwestii mojego rowerzenia bardziej wstrzemięźliwa, efektem tejże wstrzemięźliwości jest niezrealizowany pomysł zimowej przejażdźki z przyczepą do Dziwnówka po ryby - grunt pod ten trip szykowałem ponad dwa miesiące... ;) Jednak jest także niebywale wyrozumiała i jeśli chęci nam się zbiegną wraz z terminem, to bardzo chętnie spróbuję jazdy w towarzystwie, co dla mnie ciągle jest rzadkością, a raczej czymś wyjątkowym :)
| 19:19 wtorek, 19 maja 2015 | linkuj Dzięki Walery i dzięki za sms-a. Zapomniałem odpisać i teraz mi głupio :/ Teraz będę miał inne sprawy na głowie niż rower więc dłuższa trasa będzie sam nie wiem kiedy. Ale będzie :) Pojedziemy gdzieś razem ;)
Walery
| 18:06 wtorek, 19 maja 2015 | linkuj Jako kibic dalej trzymam kciuki za udaną dłuższą trasę :) A zdjęcia świetne !

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa utree