Po okolicy.

Niedziela, 21 czerwca 2015 • dodano: 21.06.2015 | Komentarze 4

Późnym popołudniem znalazłem chwilę czasu na rower więc obrałem kurs na Mrowino aby zobaczyć czy wiatrak dalej stoi. Okazuje się, że stoi i ma się całkiem dobrze :) Wracając zachaczyłem o jezioro Kierskie i Strzeszyńskie. Nogi dzisiaj kręciły już nieco lepiej niż wczoraj, pogoda całkiem dobra, wyszła z tego całkiem przyjemna przejażdżka :)

Jezioro Kierskie.

Tak zapłonęła droga a ja wraz z nią :)

Jezioro Strzeszyńskie.

| 19:42 wtorek, 23 czerwca 2015 | linkuj Najlepsze światło do zdjęć jest bez wątpienia rano. Ale jak się nie lubi rano wstawać to się łapie te popołudniowe :)
Tomek - photoshopa używam do wywoływania raw-ów i kadrowania zdjęć. Jeśli już coś chce mi się retuszować to robię to tak aby nie zakrzywiać rzeczywistości i tak było w tym przypadku. Kolory jakie są na zdjęciu są w 100% takie jakie były wtedy na tej ścieżce :) Natura potrafi czasem wyczyniać cuda i żaden photoshop jej nie dorówna.
| 19:45 poniedziałek, 22 czerwca 2015 | linkuj Ładnie zapłonęło! Tak bez fotoszopa zupełnie zupełnie? :)
| 18:09 poniedziałek, 22 czerwca 2015 | linkuj Ale najlepsze rano ! :-)
Remik , wiem że obowiązki ... , możesz żałować ! :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eboki