Broniszów.

Środa, 8 lipca 2015 • dodano: 09.07.2015 | Komentarze 12

Najbliższe kilka dni będę spędzał wraz ze swoją kochaną rodzinką u rodziców, rower zabrałem ze sobą więc pokręcę się nieco po okolicy.

Dzisiaj padło na wioskę leżącą gdzieś pośrodku niczego a właściwie na uboczu drogi łączącej Kożuchów z Nowogrodem. Broniszów, bo tak się nazywa ta wioseczka, ma jednak tyle do zaoferowania, że nie sposób jej nie odwiedzić :) Zamek, dawny szpital, dwa kościoły, ruiny cegielni i urokliwe domki. W takiej dziurze... Czasu na pisanie nie mam zbyt wiele, więc niech kilka ujęć wystarczy za komentarz.

Droga wokół Kożuchowa bardzo przyjemna bo pagórkowata, przez Broniszów do Wichowa właściwie cały czas urokliwy asfalt pnie się do góry. Uwielbiam takie klimaty.

Jedno ale to wiatr. Momentami tak porywisty, że na górce przed Czciradzem zjeżdżając(!) osiągnąłem zawrotną prędkość 11km/h. Masakra...

Kościół w Mirocinie Dolnym.

Na dowód tego, że wiało :) Broniszów.

Broniszów.

Barokowy szpital wiejski, objęty ochroną Ministra Kultury i dziedzictwa Narodowego, w Broniszowie.

Piękny XVII-to wieczny dwór, opisywany również jako zamek, w Broniszowie.

Maszt radiowo telewizyjny w Wichowie, 158m wysokości.

T
część 8 :)

Kategoria Lubuskie, 50-75

| 19:29 sobota, 11 lipca 2015 | linkuj Dzięki za podpowiedź. Nie omieszkam zajechać przy najbliższej okazji :))
Żaganianka | 18:57 sobota, 11 lipca 2015 | linkuj Podzielam zachwyt dla lubuskiego z tytułu patriotyzmu lokalnego, propozycja na przyszłość: proszę w Wichowie nie zjeżdżać na Kożuchów jeno kierując się dalej na Żagań zjechać do Chotkowa, gdzie po prawej str jezdni ukaże się zachwycający dwór obronny w stylu barokowym przed którym stoją dwie okazałe basteje z XVI w; tam w Chotkowie lub dalej w Jabłonowie można zawrócić na drogę prowadzącą do Kożuchowa wydłużając jednocześnie trasę o kilka km :) Pozdrawiam
rolnik90
| 09:43 piątek, 10 lipca 2015 | linkuj Remik w rodzinnych stronach i wszystko jasne:-) Zajebisty zamek, świetne fotki:-)
starszapani
| 21:39 czwartek, 9 lipca 2015 | linkuj Heh, zobaczymy co sobie ten Remik wykoncypował ;)
| 21:06 czwartek, 9 lipca 2015 | linkuj Starsza - brawo, ale to nie to zdanie. Choć przesłanie Twojego pewnie się spełni :) ale - jak widzę po rozgryzieniu pierwszego słowa - jednak jakąś tam inspiracją zostałem :)
starszapani
| 20:56 czwartek, 9 lipca 2015 | linkuj Wiem, że jest zakład, ale chodzi mi o te literki. Co one oznaczają? Acha, już wiem, na koniec miesiąca trzeba będzie wszystkie literki poskładać w zdanie :P Czyli np. Jestem lepszy od Trollikinga :P
| 20:05 czwartek, 9 lipca 2015 | linkuj Ola , przecież Remik mówił że jest zakład !
| 19:46 czwartek, 9 lipca 2015 | linkuj Lea - będę systematczny, przynajmniej zamierzam ;) Jak już dojdziesz do siebie to znów będziesz bezkonkurencyjna na górskich ścieżkach :)

Tomek - ja uwielbiam takie miejscówki. Nigdy się nie poddaje :P

Marek - Przecież Lubuskie jest bezkonkurencyjne ;)

Ola - jak będziesz jechać długo i nie będziesz miała o czym myśleć to będziesz kombinować. Podpisów będzie 31. Spodobały mi się szyfry, if You know what I mean ;P:P;P
starszapani
| 19:26 czwartek, 9 lipca 2015 | linkuj O co chodzi z tymi podpisami na końcu wpisu? Nie mogę rozkminić ;)
| 18:34 czwartek, 9 lipca 2015 | linkuj Świetny ten zamek. Jest klimacik.

Nie poddajesz się, grrrrrrr............ :))))
Lea | 09:02 czwartek, 9 lipca 2015 | linkuj Tego się obawiałam, że okażesz się jednak być dość systematyczny w swych działaniach...

Pozdrawiam i zawieszam atak na jakiś czas :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losie