Kad se njiše - vjetar puše. Studzieniec.

Czwartek, 9 lipca 2015 • dodano: 09.07.2015 | Komentarze 6

Wieje, dmucha nieprzyjemny i porywisty wiatr z zachodu. Początek przejażdżki taki sam jak wczoraj, przez Kożuchów do Mirocina Dolnego. Na górce w Czciradzu zrobiłem postęp i osiągnąłem dzisiaj zawrotną prędkość 16km/h. Zjeżdżając! O ile średnia prędkość jest dla mnie wartością przeważnie zbędną o tyle dzisiaj była dla mnie dość znamienna. Do Mirocina Dolnego, czyli jadąc non stop pod wiatr i naprawdę się starając jechać przyzwoicie miałem średnią wynoszącą 20,3km/h. Gdy zmieniłem kierunek jazdy i większości miałem już z wiatrem prędkość średnia z całego wyjazdu wyniosła ponad 26km/h. Wnioski wyciągnijcie sami :)

W Studzieńcu natknąłem się na kolejny zapomniany ale bardzo urokliwy pałacyk. I jak tu nie lubić mojego rodzinnego Lubuskiego? :)

Budynek dawnej poczty w Mirocinie Dolnym.

Kolejna zapomniana perełka w woj. Lubuskim. Barokowo - klasycystyczny zespół pałacowy z 1768r., Studzieniec.

Gotycki kościół pw. św. Wawrzyńca z drugiej połowy XIIIw., Studzieniec.

Y
część 9 :)

Kategoria 50-75, Lubuskie

starszapani
| 20:59 czwartek, 9 lipca 2015 | linkuj No nie chcę, ale jakoś wodę do pracy trzeba przewieźć :)
| 20:29 czwartek, 9 lipca 2015 | linkuj :D
| 20:18 czwartek, 9 lipca 2015 | linkuj Ja lubić Lubuskie! Bardzo lubić! Ja nawet tam studiować! Jak widać studiować bez rezultatów, ale jakieś tam stypendia mieć :)

Gotycki klimacik ostatniego zdjęcia - oj tak!
| 19:53 czwartek, 9 lipca 2015 | linkuj Hehe a mówiłaś, że nie chcesz ud trenować :P Moja średnia też dzisiaj beznadziejna ze wszech miar - naprawdę się starałem jechać szybciej :(
starszapani
| 19:42 czwartek, 9 lipca 2015 | linkuj Moja średnia dzisiaj to 17 km/h - masakra :D Pod wiatr ledwo 13 km/h udało mi się wyciągnąć, ale zwalam to na obciążenie sakw - ostatnio wrzucam do nich, treningowo, dwie butle 1,5l wody :) Na coś trzeba zwalić :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wstar