Mosty dwa. I pół.

Sobota, 11 lipca 2015 • dodano: 11.07.2015 | Komentarze 8

Dzisiaj przejechałem bardzo klasyczną, szosową trasę dla rowerzystów zarówno z Głogowa i Nowej Soli. Być może Bytomia też ale kolarza stąd nie znam żadnego :) Nadodrzańska pętla, płaska jak stół ale ze świetnej jakości asfaltem w większości jej przebiegu. Na prawym brzegu Odry ruch praktycznie żaden, cisza spokój i wiatr w plecy. Wracając z Głogowa wiatr mocno mną sponiewierał, mam już dość kierunku  z którego od kilku dni wieje. Niech się już zmieni, na jakikolwiek inny.

Mosty były, jak w tytule, dwa i pół. Jeden stalowy w Nowej Soli, jeden w kolorze lekko pół śmiesznym w Głogowie i pół mostu w Bytomiu a właściwie jedna trzecia. Ale za to jaka :)

Most nad Odrą w Nowej Soli.

Most (tolerancji...) nad Odrą w Głogowie.

Most a właściwie molo spacerowe nad Odrą w Bytomiu Odrzańskim.

Z
część 11 :)
Kategoria Lubuskie, 75-100

lipciu71
| 02:27 niedziela, 12 lipca 2015 | linkuj Jedna trzecia mostu wygrywa w cuglach.
| 20:15 sobota, 11 lipca 2015 | linkuj Ten różowy chociaż jest niepalny ... w odróżnieniu od warszawskich ! :-)
| 17:35 sobota, 11 lipca 2015 | linkuj Tym nowosolskim jechałem. Głogowskim też. O dziwo nie rowerem :)

Molo... hmmm. Ciekawe ;)
starszapani
| 17:21 sobota, 11 lipca 2015 | linkuj To, którym ostatnio raczył mnie Gargamel? ;)
| 16:36 sobota, 11 lipca 2015 | linkuj Tomek - tolerancja w Głogowie ukazuje się właśnie przez ten różowy kolor ;)

Starsza - ja też bardzo lubię Lubuskie. Zwłaszcza te z Witnicy :)
starszapani
| 16:24 sobota, 11 lipca 2015 | linkuj Mój ulubiony różowy most w Głogowie :) Następnym razem proszę o propozycję wycieczki po Lubuskiem z wyprzedzeniem :) Za późno odczytałam zaproszenie :( Nie wybaczę tego sobie, tym bardziej, że Lubuskie bardzo lubię.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ojego