Bez wizy do Stanów :)

Niedziela, 19 lipca 2015 • dodano: 19.07.2015 | Komentarze 5

Mówią, piszą i gadają w okół, że do Stanów bez wizy nie pojedziesz. No cóż, ja o tym nie wiedziałem i pojechałem. Wpuścili mnie i nawet na granicy nikt mnie o nic nie pytał, o cel wycieczki i w ogóle. A same stany jakieś takie swojskie, dokładnie to w Chicago chyba byłem bo wszyscy po naszemu gadali. Wrócić zdążyłem tuż przed nawałnicą, która ni stąd ni zowąd się pojawiła i wprowadziła nieco zamieszania w spokojne, niedzielne popołudnie.

Stany. Nasze, swojskie :)

Kategoria 50-75, Lubuskie

| 08:45 czwartek, 23 lipca 2015 | linkuj Był jeden Obama. Miał gadane jak cholera tyle,że był bardziej czerwony niż czarny. Nie wiem tylko czy tak z natury czy z tego co miał kilka chwil wcześniej w szklanej butli.
| 21:34 niedziela, 19 lipca 2015 | linkuj Stany - idealna miejscówka dla siedziby teamu Astany?

Hm, ale suchar mi wyszedł. Boziu... :)
| 21:01 niedziela, 19 lipca 2015 | linkuj Of kors ! :-)
lipciu71
| 20:45 niedziela, 19 lipca 2015 | linkuj Mówta co chceta. Stany całym ryjem.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa umies