Po okolicy.

Wtorek, 28 lipca 2015 • dodano: 28.07.2015 | Komentarze 4

Nie napiszę gdzie byłem, bo Żonka czyta a byłem załatwić niespodziankę ;)

Ja jechałem a Oni latali. Piękna sprawa :)

W drodze do nieba.

W drodze do nieba wieje na wschód.

| 20:25 wtorek, 4 sierpnia 2015 | linkuj Wyciągarki to wersja budżetowa, ale efektowna faktycznie. Tych bogatszych wznoszą samoloty, więc trafił Ci się jakiś potomek Kulczyka :) a jakbyś chciał polecieć kiedyś czymś, co ma pod sobą ładne widoczki to... oczywiście Aeroklub Jeleniogórski zaprasza :)
| 20:04 wtorek, 4 sierpnia 2015 | linkuj Podobało mi się jak startowały takie mniejsze szybowce. Były podczepione do bardzo długiej liny (ok.400-500m) do wyciągarki ciągnika, który je ciągnął a jak już były w powietrzu to zrzucały tą linę na małym spadochronie. Wyglądało to jak mała bomba ;)
| 10:10 środa, 29 lipca 2015 | linkuj Pięknie. Szybowce fajna rzecz, ale droga.

Lub: szybowce droga rzecz, ale fajna. Żeby zabrzmiało optymistyczniej :)
| 21:06 wtorek, 28 lipca 2015 | linkuj Podobno niebo to nie niebo . :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zisie