Sprzedam krowę Bojadła.

Czwartek, 6 sierpnia 2015 • dodano: 07.08.2015 | Komentarze 6

Tak gorąco na dworze, że nie mam sił ani energii na to aby się rozpisywać :)

Plan miałem zupełnie inny ale pogoda go storpedowała. Przejechałem się do zatem do Bojadeł, stąd tytuł. Dołożyłem do tego Trzebiechów aby zobaczyć tamtejszy pałacyk. W cieniu trzydzieści dziewięć przecinek jeden stopnia, na słońcu po kilku pięciu minutach licznik wskazywał pięćdziesiąt sześć. Dużą część wycieczki przejechałem po lasach, cień dawał mi wytchnienie :) Od Buczkowa do Pyrnika jechałem w takim piasku, że odcinek trzech kilometrów pokonałem w dwadzieścia jeden minut. Wróciłem po swoim śladzie, ponieważ prom w Milsku jest nieczynny. Tempo wycieczki wybitnie turystyczne, warunki i bolące kolano nie pozwoliły na więcej...

Pięknie jest w lasach, tylko potwornie sucho. Jedna iskra i tego nie będzie :/

Zaliczone gminy: Bojadła (276), Trzebiechów (277)

W nowosolskim powiecie szlaki rowerowe są oznaczone w doskonały sposób. Większość nowych, bądź odnowionych. Okolice Stanów.

Piękna, przeciwpożarowa, leśna droga pomiędzy Lipkami a Buczkowem.

Zielony szlak w okolicach Buczkowa.

Piaszczysta katorga pomiędzy Buczkowem a Pyrnikiem. Schwalbe Marathon Racer 1.35" na tej drodze to abstrakcja :))

Piękna szachulcowa dzwonnica w Pyrniku, 1796r.

Kościół pw. św. Teresy w Bojadłach, 1744r.

Pałac rodziny von Kottwitz w Bojadłach, XVIII w.

Pałac księca Henryka VII von Reuss w Trzebiechowie, XIX w.

| 17:07 wtorek, 11 sierpnia 2015 | linkuj Z tą stówką nie było tak źle, w lasach i terenie się dobrze jeździ :)

Jurek - tak bywa ;)

Andale - ja nie mam nic przeciwko upałom ale co za dużo to niezdrowo ;)

Rolnik - eetam 250 to tylko nic nie znacząca cyfra. Nie ma co na siłę :)
rolnik90
| 08:17 poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | linkuj Ja to na 25 urodziny miałem zrobić 250 km, ale ze względu na upały opuściłem sobie. Nic na siłę.
andale
| 12:08 niedziela, 9 sierpnia 2015 | linkuj Jeżdżąc po lasach, również się tego obawiam. Oby upały szybko się skończyły.
| 07:49 sobota, 8 sierpnia 2015 | linkuj Znowu na wakacjach ? :-)
| 18:24 piątek, 7 sierpnia 2015 | linkuj Zabytki piękne. Stówki w takich warunkach nie komentuję, bo samobójstwa nie w moim stylu :) gratuluję! :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losic