Praca.

Czwartek, 15 października 2015 • dodano: 16.10.2015 | Komentarze 5

Rano w deszczu, po południu w ulewie. Podobało mi się bo kurtka spełniła swoją funkcję :)

lipciu71
| 20:57 piątek, 23 października 2015 | linkuj Niestety nie znalazłem kurtki idealnej. Mam kilka i albo jest w miarę ciepła, przewiewna, oddycha albo jak piszecie po treningu mogę wykręcać ciuchy.
| 08:21 środa, 21 października 2015 | linkuj Tak samo jak Twoja. Szybko się w niej nie da jeździć bo sauna się robi. Ale od deszczu chroni w 100% i to mnie cieszy, bo kupiłem ją tylko jako dojazdówkę do pracy, w dodatku za 30zł :) A wcześniej kosztowała ponad stówkę :)
starszapani
| 15:40 niedziela, 18 października 2015 | linkuj Też mam taką oczobitną przeciwdeszczówkę z d. Nie lubię w niej jeździć bo nie oddycha i się w niej pocę. A Twoja jak się sprawdza pod tym względem?
| 13:46 niedziela, 18 października 2015 | linkuj Przeciwdeszczówka ze sklepu na literę d. Nie przepuściła ani kropli i wali po oczach swoim kolorem a w taką pogodę to też jest niewątpliwy jej plus ;)
starszapani
| 08:31 niedziela, 18 października 2015 | linkuj Twardziel :)
Gadaj szybko co to za kurtka.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oncic