Praca.

Piątek, 15 stycznia 2016 • dodano: 15.01.2016 | Komentarze 2

Dojazdy do pracy z całego tygodnia.

Cały tydzień szary, bury i ponury. Z rana dzień w dzień gołoledź i bardzo ślisko, powroty bywały w deszczu. Prawdziwy pogodowy misz-masz. Razu pewnego tak zmokłem, że gdybym nie spojrzał w kalendarz to nie uwierzyłbym, że to styczeń...

Jak widać na załączonym obrazku, jedynie sam sobie mogę się dziwić jak to się stało, że jadąc dzisiaj do pracy musiałem hamować butami... Ehh taki stary człowiek a hamulców mu się zmienić nie chciało...

Subtelna różnica...
Kategoria Do/Z pracy

| 14:38 poniedziałek, 18 stycznia 2016 | linkuj Może i sensu nie ma ale szkoda mi było podeszwy w butach ;))
| 22:06 piątek, 15 stycznia 2016 | linkuj Mam podobnie. Choć u mnie już było prawie widać aluminium :) Do tego stopnia, że jak pod koniec grudnia wymieniłem klocki to okazało się, że koło mam scentrowane i mi obciera. Wniosek - nie ma sensu zmieniać klocków ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa okimz