Temperatura:-3.0

Test siodełka.

Środa, 20 stycznia 2016 • dodano: 20.01.2016 | Komentarze 11

Stało się. Kupiłem nowe siodełko.

Moja miłość do poprzedniego nabrała już rozpaczliwej formy i gdy tak na nie spojrzałem w dniu wczorajszym powiedziałem stanowcze dość. Nowy model miałem upatrzony od dawna ale odwlekałem kupno i odwlekałem. W końcu wysupłałem z kieszeni parę groszy i pozwoliłem sobie na odrobinę ekstrawagancji i od teraz moje cztery litery będą siedzieć na Selle Italia Man Gel Flow.

Wstępnie ustawiłem je w miarę prawidłowej pozycji i dzisiaj w nocy wybrałem się trochę pokręcić aby poczuć czy me poślady zniosą te cienkie, sztywne i lekkie ustrojstwo. Jechałem po dzielnicy, jechałem i wylądowałem na Strzeszynku. Przez te parę kilometrów me myśli błądziły nie wiadomo gdzie ale o siodełku zapomniałem. Z powrotem trochę pokręciłem pupą aby spróbować innego ułożenia ale generalnie jestem zadowolony z tych kilkudziesięciu minut. Jest twardo ale miękko, sztywno ale wygodnie. Czyli chyba tak jak chciałem, będzie dobrze. Po dwustu, trzystu przejechanych kilometrach będę mądrzejszy.

A na Strzeszynku wesoło. Ciemna noc ale poznałem na molo dwóch rowerzystów, którzy lubią śmigać nocą po lasach. Pogadaliśmy o lampkach, oboje mają Solarstormy ale różne modele i oboje znają się na nich jak mało kto. Dedykowane akumulatorki zastąpili samoróbkami z baterii laptopowych i śmigają aż miło. Dobry patent.

Na drugim molo pochodnie i zamieszanie. Podjechałem bliżej a to morsy. Chłopaki wykuli porządny przerębel, na kilka osób. Pogdałem chwilę z nimi, zrobiłem foto i stałem kilka minut pełen podziwu. Od samego patrzenia zrobiło mi się cieplej, a mróz nie tęgi. Podziwiam.

Morsowanie na Strzeszynku.

| 19:26 wtorek, 9 lutego 2016 | linkuj ...a Ty znów o prezydencie Słupska? :))
| 19:20 wtorek, 9 lutego 2016 | linkuj Każda dupa jest inna, każda lubi co innego :D:D
| 19:05 wtorek, 9 lutego 2016 | linkuj A jednak... cena to nie wszystko... w sumie szkoda.
| 18:05 wtorek, 9 lutego 2016 | linkuj Dupa mówi mi, że czas zwrócić siodełko do sklepu. Jednak jest nie dla nie, nie ułożyło się tak jak chciałem. Czas szukać innego :)
andale
| 11:12 czwartek, 21 stycznia 2016 | linkuj Moje siedzenie do mojego nowego siodła długo się przyzwyczajało :D
| 00:42 czwartek, 21 stycznia 2016 | linkuj ... jest twarde ale miękkie , sztywne ale wygodne ... dupa , prawdę Ci powie !!! :-)
| 22:45 środa, 20 stycznia 2016 | linkuj Ok. To czekam :)
| 22:15 środa, 20 stycznia 2016 | linkuj Poczekaj jak wkleję zdjęcie mojego starego siodła. Zmienisz zdanie o wszystkich innych i przestaniesz na nie mówić, że brzydkie i beznadziejne. Obiecuję ;)
| 22:13 środa, 20 stycznia 2016 | linkuj W rowerze najważniejszy jest rowerzysta. Tak mówią, nie wiem, nie znam się :) Osobiście mam w crossie beznadziejnie wyglądające pierwotne siodełko, które zaklejam na powypadkowych dziurach taśmą izolacyjną w kolorze black, trzeszczące przy każdym ruchu, ale tak wygodne, że pozbędę się go dopiero jak mi sztyca zacznie przypominać o prezydencie Słupska :)
| 21:52 środa, 20 stycznia 2016 | linkuj W sumie siodełko to najważniejsza rzecz w rowerze. Jak się dupa na nie obrazi to wtedy jest dupa nie jazda. A to jest nie przeliczalne ;)

Co do morsów - Ci to byli profesjonaliści. Patrząc na nich i na ich całokształt sam miałem ochotę wejść do wody ;)
| 21:48 środa, 20 stycznia 2016 | linkuj "Se" wpisałem w neta markę siodełka, spojrzałem na cenę i... kurde, mój cross jest wart pięć siodełek (po przecenie), a szosa siedem (po przecenie). A gdzie koła, gdzie napęd? :)

Ale skoro zakup przemyślany to gratuluję :)

Morsy dają radę - jak zwykle. Szacun. Ale uważaj, bo ostatnio na BS hasztag z tym słowem (mors, nie szacun) powoduje wzmożoną aktywność. If ju noł łot aj min :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kogod