Wietrznie.

Środa, 27 stycznia 2016 • dodano: 27.01.2016 | Komentarze 7

Dzisiaj wiatr dał mi się we znaki. Jazda po odsłoniętych odcinkach, wśród pól, była niekończącą się mordęgą. Ale jako, że temperatura jak na przedwiośniu to uśmiech nie schodził mi z twarzy przez cały czas. Ledwie tydzień temu było tyle samo, tyle że w minusie :)

Trasa przejażdżki bez zbędnego kombinowania. Cóż tu zresztą kombinować skoro wszystkie ścieżki wokół komina objechane w te i we wte. Pod wiatr do Lusowa, przez Sady. Później Tarnowo Podgórne i Rokietnica przez Górę i Kokoszczyn. Nic ciekawego, po prostu przyjemna jazda po znanych do bólu ścieżkach.

Wyjazd bez atrakcji, bez historii ale przyjemny. Dziesięć stopni in plus w styczniu nie często się zdarza :)

Był śnieg, jest jezioro.

starszapani
| 21:20 wtorek, 9 lutego 2016 | linkuj I dlatego właśnie wyszło fantastycznie. Widać w nim poświęcenie fotografa dla dobra ogółu ;)
| 17:54 wtorek, 9 lutego 2016 | linkuj Robiąc te zdjęcie stałem w dziesięciocentymetrowym błocie :) Czego to się nie robi aby było kolorowo na blogu ;)
starszapani
| 21:15 poniedziałek, 1 lutego 2016 | linkuj Super zdjęcie :)
lipciu71
| 22:51 środa, 27 stycznia 2016 | linkuj Oby to lodowisko nie było na tyle długo aby w okolicy zawiązała się liga hokejowa :)
| 19:46 środa, 27 stycznia 2016 | linkuj Fakt, znów było dziś godnie. Ale coś czuję, że jeszcze z tego jeziora, co to był śniegiem, będzie lodowisko za jakiś czas :)
Jarekdrogbas
| 18:27 środa, 27 stycznia 2016 | linkuj Niech wieje przynajmniej teren osuszy
zmudahh
| 17:57 środa, 27 stycznia 2016 | linkuj ladna fota;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obiek