La Bella Italia :)

Sobota, 27 lutego 2016 • dodano: 02.03.2016 | Komentarze 11

Cóż by tu napisać. Spełniłem jedno ze swoich rowerowych marzeń, swoją pierwszą jazdę szosówką zaliczyłem we Włoszech. Piękna sprawa :)

Krótka wizyta u rodziny we Włoszech zaowocowała tym, że Giuseppe pożyczył mi swoją szosówkę i wyskoczyłem na chwilę, przejechać się nad morze do Torvaianici. Przepiękne Bianchi, kolor jedyny możliwy czyli celeste, palmy wokół i kilkanaście stopni na plusie spowodowały, że poziom mojego zadowolenia z jazdy był chyba najwyższy z możliwych. Nawet potwornie silny, wręcz porywisty wiatr mi nie przeszkadzał. Jechałem i cieszyłem się jak dziecko, że pierwsza moja jazda szosą jest w rowerowym raju, jakim bez wątpienia są Włochy i to jeszcze na rowerze mojej ulubionej marki czyli Bianchi.
Miałem do dyspozycji tylko chwilę ale były to chwile niezapomniane. U nas zima, tam wiosna. W dodatku palmy, góry i morze na wyciągnięcie ręki. A, że Giuseppe załapał rowerową pasję to będzie trzeba zdecydowanie częściej w pięknej Italii bywać :-)

Piękne Celeste :)

Kategoria Włochy

lipciu71
| 01:10 sobota, 5 marca 2016 | linkuj W Italii byłem tylko raz i to tylko przez kilka godzin. Widziałem głównie autostrady i fabrykę Ferrari ( niestety tylko z zewnątrz), ale jedno wiem na pewno. Gorszej pizzy jak tam, to w życiu nie jadłem. A to była rodzinna knajpka z tradycjami daleko od turystów.

Może kiedyś się tam wybiorę na dłużej.

W każdym razie rundki tam szosówką zazdroszczę.
| 19:15 piątek, 4 marca 2016 | linkuj Dla mnie Wlosi są za głośni i zbyt natarczywi, co nie zmienia faktu, że kraj jest piękny i tylko się zachwycać. Tak samo jak nad tym rowerem - istne piękno. A barwa morderczo genialna :)
| 18:25 piątek, 4 marca 2016 | linkuj Nie ma co zazdrościć, mocno wiało ;)))

Tomek - dla mnie Włochy i ich otwartość, rodzinność i ogólny klimat to jest to o czym marze. Dla mnie raj :) A jedzenie to już w ogóle sam nie wiem co :D
Kot
| 17:55 czwartek, 3 marca 2016 | linkuj Zazdroszczę :)
gustav
| 15:30 czwartek, 3 marca 2016 | linkuj bajaaaaa:))
| 23:07 środa, 2 marca 2016 | linkuj Bella ... :-)
starszapani
| 20:53 środa, 2 marca 2016 | linkuj Zazdroszczę !!!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wczyc