Ziemia Leszczyńska.

Niedziela, 3 lipca 2016 • dodano: 05.07.2016 | Komentarze 3

Gdy dzwonisz do Jurka z pytaniem czy jedziemy i jaki wybieramy cel wycieczki, odpowiedź jest zawsze ta sama. Nie ważne gdzie, pewnie że jedziemy. Czysta retoryka:) Więc pojechaliśmy na Ziemię Leszczyńską.

Jak zbiorę trochę weny i sił to wrzucę trochę słowa pisanego, na razie tylko mapa i zdjęcia. Już pierwsze kilometry tej wycieczki utwierdziły mnie w przekonaniu, że teraz będę chory więc jestem. Przeziębienie wygrało, nawet pisać nie mam za bardzo chęci :|

Zaliczone gminy: Krzemieniewo (328), Poniec (329), Bojanowo (330), Rydzyna (331)

Pamiątka po wczorajszej, wieczornej nawałnicy w Poznaniu. Tak wyglądało całe miasto...

Największa w Europie stadnina koni, Racot.

Jurek na włościach :)

Kanał Obry i jezioro Wojnowickie.

Pałac w Pawłowicach.

Rynek w Poniecu.

Koszmarek z Ponieca :)

Browar Bojanowo.

Restauracja Centralna, centralnie na rynku w Bojanowie.

Rynek w Rydzynie.

Zamek w Rydzynie.

Nudziło mi się w pociągu to zacząłem bawić się aparatem i ogniskową ;)