SOR.

Sobota, 30 lipca 2016 • dodano: 31.07.2016 | Komentarze 14

Rozerwana łąkotka boczna +przerwanie ciągłości więzadła przyśrodkowego. Taka diagnoza jest na chwilę obecną, zostanie niedługo potwierdzona albo (oby:) nie, rezonansem magnetycznym. I żeby było weselej to jest to kolano lewe, nie te które bolało mnie niedawno...
Operacja powinna być, kwestią otwartą pozostaje jedynie to czy się na nią zdecyduję i kiedy.

Na rower mogę na chwilę obecną jedynie popatrzeć, kule powinny stać się moimi przyjaciółkami ale ich nie lubię więc nie skorzystam...

Wizyta na SOR-ze to doskonałe ćwiczenie swojej cierpliwości, choć 4h to i tak świetny wynik. Ogólnie konkluzja jest taka, że trzeba mieć zdrowie aby chorować...

Pierwsze selfie w życiu ;)) Na SOR-ze najwygodniej siedziało mi się na podłodze ;)

Mlynarz
| 13:28 sobota, 3 września 2016 | linkuj Halo BIKEstats.pl! :D

Pokażcie, że potraficie pomóc! :-)

O, jak dawno mnie tu nie było. Ale jak miło wrócić na strony serwisu, który tak uwielbiam! :-)

Dziś piszę trochę jako żebrak (ale ekskluzywny, bo żebrzę w szczytnym celu), no i występuję w roli spamera (by dotrzeć do maks. liczby osób na BS).

Proszę Cię o wsparcie pewnej rowerowej akcji!
Szczegóły na:
100 km rowerem dla serca Ignasia

W ramach zbiórki pieniążków na operację serduszka jeszcze nienarodzonego Ignasia przejeżdżam w niedzielę 4. września traskę ponad 100 km. Udział w tym wydarzeniu zadeklarowali jeszcze JPbike oraz Mors!

Jak możesz pomóc?
1. Proszę odwiedź stronę z wydarzeniem
2. Wesprzyj zbiórkę jakąkolwiek kwotą - każda złotówka ma znaczenie!
3. Podaj temat dalej
4. Zachęć swoich znajomych do wsparcia Ignasia

Zbiórka będzie prowadzona do 11. września (być może nieco zostanie przedłużona).

Już teraz pięknie Ci dziękuję!

Warto jest pomagać!

Do zobaczenia na trasie! :-)

Pozdrawiam!
lipciu71
| 12:04 środa, 17 sierpnia 2016 | linkuj Remik coś Ty nabroił?

Siedzenie na tyłku będzie strasznie bolało!!! Zdrowiej szybko i nadrabiaj rowerowe zaległości.
starszapani
| 15:08 wtorek, 9 sierpnia 2016 | linkuj Szybkiego powrotu do zdrowia Remiku !!!
| 15:16 czwartek, 4 sierpnia 2016 | linkuj USG i badania za mną. Teraz czas na rezonans.
Noga powoli wraca do siebie ale kolano w środku jest do niczego. Znaczy się do poskładania...
CFCFan
| 11:22 czwartek, 4 sierpnia 2016 | linkuj Szybkiego powrotu do zdrowia :) Trzymam kciuki :) I jeszcze raz DZIĘKI za rady i pomoc :)
| 12:44 poniedziałek, 1 sierpnia 2016 | linkuj Dzięki za wpisy. Nie łamię się ani nie przeżywam bo jestem już dużym chłopcem ;))
Operacja będzie, prędzej czy później ale będzie. Za dużo wiem o swoim kolanie abym to zbagatelizował. Na szczęście rower jest jedną z nielicznych form ruchu wręcz wskazaną przy tego typu urazach i rehabilitacji z nimi związanej. Będzie dobrze tyle cholera wie kiedy ;))
Na razie kuśtykam tu i tam bo na pupie usiedzieć nie sposób, jeśli pod spodem nie ma siodełka ;))
| 21:25 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj Trzymaj się myśli, że zdanie "sport to zdrowie" jest ściemą.

Z jednym wyjątkiem. Roweru. Polecanego jako lek na większość dolegliwości.

Trzymam kciuki, chłopie! Twardy jesteś, przetrzymasz! :)
Walery
| 20:26 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj Wielka szkoda, bo przy okazji kręcenia, robisz często znakomite zdjęcia... :(
JoannaZygmunta
| 16:18 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj Współczuję :( po moich doświadczeniach z operacjami to mocno bym się zastanawiała, czy dała bym się kroić, jeżeli może się samo zaleczyć . Dużo zdrówka i cierpliwości :)
gustav
| 09:55 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj ała... :( ja 4 lata temu zrezygnowałem z operacji kolana... musiałbym znów wykonać rezonans i zobaczyć na papierach różnicę po tym czasie; bynajmniej jeszcze mogę jeździć
| 08:39 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj Nie ma czegoś takiego jak sezon :)) Przecież nie dam sobie wybić z głowy roweru, moja ukochana jesień niedługo :)))
| 08:38 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj Mówię , piszę o sobie !
Sezon przyjdzie mi dokończyć w samotności ! :-(
| 08:29 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj Sierotą jestem, że dałem się pokonać, to fakt. Ale Twoje rozumowanie może być dwojakie, więc napisz jakie jest dokładnie ;)
| 08:15 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj Zostałem "sierotą" ! ?
Łączę się w bólu .

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nyidr