Carpe diem.

Czwartek, 29 września 2016 • dodano: 29.09.2016 | Komentarze 5

Moja Kochana Żonka, w skrócie MKŻ, zrobiła mi dzisiaj niespodziankę i wróciła trochę wcześniej z pracy. Niespodziankę tę szybko przekułem w chwilę wolnego czasu i po kilku chwilach siedziałem już na rowerze z radością jadąc gdziekolwiek. Deficyt wolnych chwil, które mogę przeznaczyć na rowerowanie i deficyt zdrowia, na który ostatnio cierpię powoduje, że gdy trafi się taka okazja jak dzisiaj cieszę się jak gdybym miał jechać na koniec świata. W takich momentach człowiek zaczyna rozumieć pojęcie carpe diem :)

Kierunek gdziekolwiek zmienił się po chwili na kierunek pod górkę, do lasu. Jako, że górka wyrasta mi niemal pod domem, to azymut był jeden, na Morasko. Pojeździłem nieco po lesie, zajechałem do rezerwatu meteorytów, następnie przez Poligonową zajechałem do Radojewa. Wróciłem asfaltem przez pagórki.

W tak zwanym międzyczasie na niebie zaczął się spektakl barw. Prawdziwa feeria, niesamowita gra kolorów. Stałem na polnej drodze i zachwycony wpatrywałem się w to co wyprawia matka natura. Nie robią na mnie wrażenia materialne cuda tylko tak prozaiczne sytuacje jak zachód słońca. Dzisiaj był niesamowity i doprawdy byłem szczęśliwy, że mogę się jemu przyglądać gdzieś na polnej drodze, jeżdżąc sobie rowerem. To jest dla mnie prawdziwa definicja szczęścia. Pogoda dzisiaj była równie piękna, całe dwadzieścia stopni na plusie na koniec września.

Polna Poligonowa.

| 17:36 niedziela, 2 października 2016 | linkuj Moje foty to tylko chwila uchwycona w obiektywie. Byłem tylko w odpowiednim miejscu i w odpowiednim czasie :)
| 17:04 piątek, 30 września 2016 | linkuj Foty,fotki jak zwykle miażdżą , zabijają ... co to k...a jest apokalipsa ?
To jest poezja ! "bułka przez bibułkę" , ot co ! :-)
| 20:55 czwartek, 29 września 2016 | linkuj Fotki - potwierdzam - jak zwykle miażdżą :) a ten klimacik na niebie zaczął się już koło południa, gdy jechałem do pracy. Genialnie!

"Żonooo, wróciłeeeeem!" w wersji odwrotnej i to z pozytywnym finałem - jak na nasze czasy wyjątek :)
| 20:53 czwartek, 29 września 2016 | linkuj lipciu - :-)
lipciu71
| 20:05 czwartek, 29 września 2016 | linkuj Foty jak zawsze zabijają!

Znam takich co wcale nie byli przeszczęśliwi, gdy ich małżonka wróciła wcześniej do domu ;-) Oj działo się wówczas hehe.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zybko