Praca.

Piątek, 30 września 2016 • dodano: 02.10.2016 | Komentarze 3

Wracając z pracy, w piątek, spotkałem pijanego rowerzystę. Był tak pijany, że miał problem z wejściem na rower. Było to na ścieżce rowerowej przy Szpitalu Wojewódzkim. Kiedyś bym na to nie zareagował ale teraz tak mnie to ruszyło, że spowodowałem, że dalej nie pojechał ani nawet nie próbował jechać dalej. Pozostało mu spędzać miło czas pod murkiem i czekać aż zrozumie swój błąd. Z zadowoleniem pojechałem dalej do domu. Przeraża mnie ludzka głupota i takich sytuacji nie mam zamiaru odpuszczać.

Tak się jeździ po Poznaniu. Miasto hał hał.

| 09:58 sobota, 8 października 2016 | linkuj Moim faworytem jest "ścieżka rowerowa" przy rondzie w okolicach Auchan w Komornikach ! :-)
| 09:39 sobota, 8 października 2016 | linkuj Też się cieszę :)
Ten fenomen jest na ogrodach. Nie jedyny zresztą, ale najbardziej idiotyczny...
| 22:12 niedziela, 2 października 2016 | linkuj Brawo! Gdyby tak się dawało przestawiać puszki to bym zaczął pakować na siłce :)

A zdjęcie - fenomen. Skąd dokładnie ów smaczek?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa razpr