Popołudniowo.

Sobota, 8 października 2016 • dodano: 08.10.2016 | Komentarze 2

Nie jadłem w tym roku jeszcze ani jednej kani czy też sowy jak kto woli. Susza jaka była we wrześniu skutecznie pozbawiła je możliwości ukazania się mym oczom ale kilka ostatnich, deszczowych dni spowodowało, że pojechałem dzisiaj sprawdzić czy się pojawiły. Odpowiedź jest krótka. Nie.

Przejechałem się przez poligon, wróciłem przez Łysy Młyn i Morasko. Znów było nieco błota i terenu. Jesień powoli, powolutku zaczyna ukazywać swe kolory. Czuć ją w powietrzu ale na eksplozję barw jeszcze trzeba trochę poczekać.

Na więcej dzisiaj nie było czasu, dobre i tyle :)

Łysy młyn.

Kukurydziane miasto.

Osiedla i bloki, betonowe uroki.

niradhara
| 16:13 niedziela, 9 października 2016 | linkuj Piękne zdjęcia :)
Widzę, że korzystasz z Ride with GPS. Zainstalowałam ją kilka dni temu. Wydawała mi się świetna, ale dziś wysypała się nagle pod koniec trasy. Mam wersję free. Jaka jest Twoja opinia o apce?
lipciu71
| 12:41 niedziela, 9 października 2016 | linkuj W środę mam luźny plan wyskoczyć na grzyby. Tym że nadal ich nie ma mnie zmartwiłeś.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa serwo