Memento mori...

Czwartek, 1 grudnia 2016 • dodano: 01.12.2016 | Komentarze 11

Na 102 urodziny miałem dać babci rower, tak się z nią pół roku temu dogadałem. Roweru nie będzie, babci już nie ma. Odeszła od nas, zasypiając na zawsze. Jutro pojadę odwiedzić ją po raz ostatni. Kolejny pogrzeb w tym roku...

Bez wątpienia Babcia była dla mnie największym autorytetem i nigdy już innego mieć nie będę.

Pół roku temu, sto jeden lat życia...

| 14:25 niedziela, 11 grudnia 2016 | linkuj Dzięki za słowa otuchy. Ciężko się oswoić z myślą, że nie mam już babci.
lipciu71
| 15:05 czwartek, 8 grudnia 2016 | linkuj Ze smutkiem się czyta o takich sytuacjach. Teraz babcia zapewne będzie miała lepsze trasy rowerowe od nas wszystkich przed sobą do pokonania i nikomu o nich nie opowie.

"Umarłych wieczność dotąd trwa, dokąd pamięcią się im płaci"
starszapani
| 21:25 środa, 7 grudnia 2016 | linkuj Moje kondolencje :(
James | 16:35 sobota, 3 grudnia 2016 | linkuj Szacunek dla Babci. Kondolencje dla rodziny.
| 21:03 piątek, 2 grudnia 2016 | linkuj :(

Pamiętam jak w drodze do Kalisza chwilę rozmawialiśmy o Twojej "babci w kasku" i jak widać było Twoje uczucia wobec niej...

Moje kondolencje!
jotwu
| 16:38 piątek, 2 grudnia 2016 | linkuj Mimo wszech ogarniającego smutku trudno nie wyrazić głębokiego podziwu dla Babci, która tak długo potrafiła być miłośniczką jazdy na rowerze.
bobiko
| 14:52 piątek, 2 grudnia 2016 | linkuj moje kondolencje. Mam nadzieje, ze tam gdzie jest to jeździ sobie rowerem w dalekie trasy.
dornfeld
| 13:41 piątek, 2 grudnia 2016 | linkuj Serdecznie współczuję. Ja głęboko wierzę, że Twoja Babcia wciąż, jak najbardziej jest choć, w innym wymiarze.
Kot
| 19:21 czwartek, 1 grudnia 2016 | linkuj Smutno. Żal, że już nie uczcicie razem Jej 102 urodzin :(
Walery
| 19:03 czwartek, 1 grudnia 2016 | linkuj :(
Jurek57 | 18:04 czwartek, 1 grudnia 2016 | linkuj "Jeśli się chwiejesz i jest ci ciężko, uklęknij".
Szczerze współczuję.
Jurek

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yznie