Palmowa awaria.

Niedziela, 9 kwietnia 2017 • dodano: 09.04.2017 | Komentarze 5

Wszystko dzisiaj szło tak jak sobie zaplanowałem do czasu aż przy wyjeździe z poligonu przed Złotnikami nie złapałem awarii. Stara zapasowa opona, którą założyłem w poniedziałek w miejsce kompletnie zniszczonej Racer, postanowiła również odejść na emeryturę. Mały kamyczek zrobił w niej sporą dziurę i dętka też odeszła do lamusa. Zabierając się do wymiany okazało się, że nie wziąłem ze sobą łyżek do zmiany i używając klucza od domu dokonałem jego złamania. Z odsieczą nadjechał przypadkowy szosowiec, który obdarował mnie swoją łyżką i odjechał mówiąc, że daje mi ją w prezencie. Brawa dla tego Pana, bezinteresowność godna najwyższego podziwu! Dętkę wymieniłem na nową, koło założyłem i zblokował się tylny hamulec. Prawdopodobnie poszła sprężyna, ale nie chciało mi się sprawdzać więc wróciłem do domu najkrótszą możliwą drogą, z nóżki na nóżkę, z jednym działającym hamulcem i rękoma brudnymi jak po wykopkach. Miało być szybko, mocno i męcząco a wyszło tak jak wyszło. Niedziela palmowa w pełnej okazałości.

Zaczyna się zielenić :)

| 18:29 poniedziałek, 10 kwietnia 2017 | linkuj Ania - kiedyś musiała, dobrze że w miarę blisko domu ;)

Tomek - takie rzeczy naprawiam sam, więc nie mam z tym problemu i po serwisach nie biegam ;) Pana od łyżki jeszcze spotkam na trasie i izobronikiem się odwdzięczę :)

Grigor - palmy tak mają ;))

Darek - życie :)
lipciu71
| 10:56 poniedziałek, 10 kwietnia 2017 | linkuj Pech nie jedno ma imię :(
grigor86
| 21:24 niedziela, 9 kwietnia 2017 | linkuj Do kościółka się dziś nie poszło, tylko na rower, to w końcu komuś palma odbić musiała - padło na dętkę ;-)
| 21:14 niedziela, 9 kwietnia 2017 | linkuj Aj... no niestety, najgorszy moment na kwestie serwisowe. "Sezon" się zaczął, mam nadzieję, że wybłagasz kogoś gdzieś o szybką interwencję na miejscu.

Brawa dla pana od łyżki również ode mnie! :)
anka88
| 20:09 niedziela, 9 kwietnia 2017 | linkuj Oj, to się awaria przytrafiła :/

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ncich