Koniec pracy, początek urlopu :)))))))))))))))))))))

Sobota, 24 czerwca 2017 • dodano: 24.06.2017 | Komentarze 6

Bagaże spakowane, wypijemy jeszcze kawę i jedziemy na wakacje :))))))))))))))))
Wracam w połowie lipca, życzę Wszystkim udanego rowerowego, wakacyjnego kręcenia :)))

Ciekawe gdzie wylądujemy :)
Kategoria Do/Z pracy

| 18:57 poniedziałek, 17 lipca 2017 | linkuj Dzięki za życzenia, spełniły się :)))
Czas przelać trochę myśli na papier i kadrów na ekran ;)
lipciu71
| 19:21 poniedziałek, 3 lipca 2017 | linkuj Przywieź walizkę wspomnień i zdjęć!!!
Kot
| 19:48 poniedziałek, 26 czerwca 2017 | linkuj Słonecznej pogody, wiatru w plecy i pięknych widoków. Bawcie się dobrze! :)
anka88
| 16:35 niedziela, 25 czerwca 2017 | linkuj Udanego urlopu! I wielu rowerowych tras :)
| 19:07 sobota, 24 czerwca 2017 | linkuj Nie ma to jak budżetów ... !
Samych słonecznych dni ... !!! :-))
| 13:51 sobota, 24 czerwca 2017 | linkuj Miłego wypoczynu, mam nadzieję, że na rowerach :)

ps. zazdroszczę wolnego...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emchl