Magiczne Roztocze. Dzień 0.

Sobota, 24 czerwca 2017 • dodano: 17.07.2017 | Komentarze 1

Pomiędzy Wyżyną Lubelską a Podolem jest kraina, która ma w sobie jeden park narodowy i pięć krajobrazowych. Do wyjątkowych walorów przyrodniczych trzeba też dodać tragiczne dzieje tego regionu, które kształtowały charakter i osobowość ludzi ją zamieszkujących. Burzliwa historia spowodowała również to, że to jeden z najrzadziej zaludnionych regionów w Polsce. Gęstość zaludnienia jest nawet mniejsza niż w Bieszczadach a od średniej krajowej odbiega prawie sześciokrotnie. Na tegoroczne, rowerowe, wakacje wybraliśmy Roztocze, bo to o nim mowa. Miało nam ono dostarczyć piękna natury, spokoju i odpoczynku od codzienności. Inspiracją do przyjazdu na wschodnie rubieże Naszego kraju była ciekawość tego jak żyje się w miejscu, w którym o atrakcje i zawiłe historie otrzeć się można za rogiem każdego domu, za każdym drzewem i przejechanym zakrętem. Zaopatrzeni w kilka pachnących jeszcze nowością map wyjechaliśmy z domu w kierunku Naszych roztoczańskich wakacji.

Niezastąpiona kolorowa nawigacja. Można jechać.