Do serwisu.

Poniedziałek, 14 sierpnia 2017 • dodano: 13.09.2017 | Komentarze 1

Obiektyw naprawili mi wyjątkowo szybko, po trzech dniach był gotowy do odbioru a serwisowali go przecież w Gdyni. Sima bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła jakością obsługi.

Pojechałem więc, razem z Michasiem w przyczepce, odebrać przesyłkę. Trasa identyczna jak w zeszłym tygodniu, Wartostrada po raz kolejny przejechana z uśmiechem na ustach. Czekam na to aż zrobią ją na całej długości miejskiego odcinka Warty, choć nie mam pojęcia czy w ogóle istnieje taki plan :) W drodze powrotnej ponad godzinę spędziliśmy na komicznie drogim placu zabaw na Chwaliszewie i te kilkadziesiąt minut tylko utwierdziło mnie, że aby się szybko wzbogacić musiałbym mieć firmę, która buduje takie place zabaw i otrzymuje za to przelewy z urzędu miasta. Kabaret wart dwa miliony.

Dzisiaj przynajmniej żadne osy mnie pogryzły ;)
Kategoria 25-50, Z przyczepką

| 18:53 środa, 13 września 2017 | linkuj Wartostrada na razie jest poorana, nie wiem do którego momentu dojechałeś, ale zakładam, że zjechałeś z niej lub wjechałeś na nią na wysokości Królowej Jadwigi. Jest dociągnięcie do wysokości Hetmańskiej, ale stare, fatalnej jakości.

Będą robić nowy odcinek po drugiej stronie, tej gdzie jest MDK. Dojdzie pewnie do "mojego" Lasku Dębińskiego, czego się boję, bo mi zajadą póki co dziki kawałek Poznania :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa erwon