Niedzielne popołudnie.

Niedziela, 25 marca 2018 • dodano: 26.03.2018 | Komentarze 4

Niedzielne popołudnie spędzone na nieśpiesznym objeździe północno - zachodnich okolic Poznania w pięknych okolicznościach przyrody.

Podobnie jak wczoraj wyjechałem z domu bez konkretnego planu, chciałem wykorzystać trzy godziny wolnego czasu i objechałem w tym czasie znane i lubiane fyrtle na północ i zachód od domu. Czasem szybciej, czasem luźniutko z nogi na nogę toczyłem się po wioskach słuchając śpiewu ptaków i korzystając ze słońca. Wiatr niby niezbyt mocny ale na otwartych przestrzeniach dawał się mocno we znaki. Odinek z Lusówka do Lusowa chyba zawsze będę jechał jak za karę, asfalt tam jest idealnym przykładem mordęgi dla każdego rowerzysty. Wyjątkowo dużo samochodów mijało mnie dzisiaj na drodze pomimo iż drogi, którymi jeździłem do ruchliwych nie należą. Oby jak najszybciej wszystkie we wszystkie niedziele zamknięto sklepy, dla dobra Nas wszystkich.

Oby do soboty.

Asfaltowy dywan w Górze.

grigor86
| 19:50 wtorek, 27 marca 2018 | linkuj Kawał drogi sobie przejechałeś.
| 20:30 poniedziałek, 26 marca 2018 | linkuj To ja jestem za sobotą albo poniedziałkiem. Tylko weź to jakoś w tym kraju umotywuj, żeby ktoś to poparł :)
| 20:18 poniedziałek, 26 marca 2018 | linkuj Dlatego piszę aby zamknęli sklepy we wszystkie niedziele. Będzie spokój.
Jak dla mnie obojętnie jaki to będzie dzień ale niech będzie jeden dzień w tygodniu wolny od handlu. Może być sobota jak już tak bardzo chcesz :) Byleby było wolne odgórnie i ludzie mogli odpocząć Ci co pracują a Ci co robią zakupy aby mogli zająć się czymś innym. O :)
| 20:11 poniedziałek, 26 marca 2018 | linkuj Mi się wydaje, że ta za przeproszeniem sraczka w tę niedzielę była wynikiem właśnie paniki z powodu zamykania. Jak się ludzkość dowiedziała, że kolejna niedziela z szopingiem za miesiąc, powariowała.

Ja tam lubię pracujące niedziele. Nienawidzę za to sobót. I co? I dupa, nie ma tematu :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iataz