Nadwarciański Szlak Rowerowy i WPN.

Sobota, 7 kwietnia 2018 • dodano: 08.04.2018 | Komentarze 3

Gdy z rana spoglądałem za okno aby określić siłę i kierunek wiatru mina mi zrzedła. Flagi ustawiły się prawie w poziomie i co najgorsze wskazywały na północny zachód. Wiało więc sakramencko i aby ułatwić sobie choć trochę powrót do domu, musiałem tak dobrać trasę aby wracać z południa co oznaczało przejazd przez miasto. Przyjemności z tego nie ma żadnej ale w życiu nie zawsze jest kolorowo.

Ułożyłem na szybko plan aby jak najwięcej schować się przed wiatrem, w taką pogodę najlepiej jeździ się po lesie. Padło więc na Nadwarciański Szlak Rowerowy i Wielkopolski Park Narodowy.

W mieście zaliczyłem Park Sołacki i Wodziczki, Wartostradę i piękny Lasek Dębiński. W Luboniu wjechałem na NSR i mogłem w końcu trochę odpocząć od podmuchów. Szlak jest bez wątpienia jednym z najładniejszych w okolicach Poznania, zarówno pod względem przyrodniczym jak i widokowym. Nie brakowało piachu, błota, korzeni i szutru. Można tak jechać i jechać. W Puszczykowie tak nawigowałem, że wylądowałem w piaskownicy i zaliczyłem przenosiny roweru przez tory. Na Osowej Górze spędziłem kilkanaście minut na wieży podziwiając widoki. Niestety gdy spojrzałem na zegarek okazało się, że mam spory niedoczas i na WPN czasu zabraknie, bowiem o siedemnastej meldowałem się przy Bułgarskiej. Wróciłem więc najkrótszą trasą, licząc na to, że wiatr pomoże ale jak to zwykle bywa zmienił on kierunek i miast z tyłu zaczęło wiać z boku. C'est la vie.

Nadwarciański Szlak Rowerowy, pomiędzy Luboniem a Puszczykowem.

Nadwarciański Szlak Rowerowy, Puszczykowo.

Wielkopolski Park Narodowy, jezioro Góreckie.

| 19:28 niedziela, 8 kwietnia 2018 | linkuj Ha, moje, moje, moje tereny :) Fajnie, że Lasek Dębiński doczekał się pochwał ;)

Co do Twoich pierwszych słów, to mi tak samo rzednie mina, gdy widzę wiatr wiejący z północy - mam wizję kilkunastu kilosów rzezi w jedną stronę przez miasto. Motywacja do jazdy - minus miliard.
grigor86
| 19:09 niedziela, 8 kwietnia 2018 | linkuj Pierwsze zdjęcie to wręcz pragnę mieć na ścianie jako fototapetę!
anka88
| 18:26 niedziela, 8 kwietnia 2018 | linkuj W tych okolicach zawsze przyjemnie się kręci. Za jakiś czas pewnie również tam zawitam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cyopr