Pętla po okolicy.

Niedziela, 8 kwietnia 2018 • dodano: 09.04.2018 | Komentarze 4

Kolejny słoneczny ale wietrzny dzień z temperaturą ponad dwudziestu stopni. Nic tylko jeździć. Nie mając ochoty na walkę z wiatrem ponownie starałem uciec przed nim do lasu i w osłonięte tereny. Wyszło całkiem całkiem.

Na pierwszy rzut poszło Radojewo i Kokoryczkowe Wzgórze gdzie miałem sporo frajdy z jazdy po wąskich ścieżkach i korzeniach. Później przyszedł czas na Nadwarciański Szlak Rowerowy w kierunku Biedruska, ładny ale nie tak urokliwy i ciekawy jak jego część na południe od Poznania. Sporo ludzi na szlaku, niestety nie brakowało również wszelkiej maści motocyklistów i quadowców, którzy za nic mają to, że inni ludzie też jeżdzą po lasach. Z Biedruska do Złotnik szybki przejazd przez poligon. Nieprzyjemny odcinek do Kiekrza, mnóstwo kamieni na drodze. Od lat ta droga wygląda tak samo i ciągle się na nią nabieram, jest zbyt ładnie wokół, żeby te minusy przysłoniły mi minusy ;)

W Kiekrzu wpadłem na pomysł aby objechać jezioro. Niestety nic nie zmienia się w kwestii nielegalnego stawiania płotów, przez co dwa razy musiałem się nakombinować aby jechać tak jak chciałem. Prawo prawem a ludzie i tak swoje robią. Kto bogatym zabroni...

Po objeździe Kierskiego przyszedł czas na Strzeszynek i niespieszny powrót do domu. Zameldowałem się tuż przed nadchodzącą szybkimi krokami burzą, która dała piękny koncert umilając wieczór hukiem i błyskiem. Wiosna na całego :)