Tu i tam, pokręcona trasa.

Czwartek, 25 kwietnia 2013 • dodano: 25.04.2013 | Komentarze 0

Chciałem pojeździć dziś po szosie ale wiatr skierował mnie w teren. Rusałka - Strzeszynek - powrót na Rusałkę górą i to była zła decyzja. Piach i wyboje, na Woli piachu po kostki, w końcu dojechałem na Rusałkę, znów na Strzeszynek >30km/h mocno dało się we znaki. Dalej do Kiekrza po wodę i banana i chwila relaksu. Wiatr ustał, słońce wyszło więc pokręciłem na Poligon, do domu wróciłem żółtym szlakiem zaliczając po drodze Górę Moraską i szybki zjazd po korzeniach. W liczniku prawie 60km ale w nogach drugie tyle, piach, wyboje, kamienie i trochę przewyższenia dało mi w kość. Jest dobrze :)

3km róznicy między licznikiem a tą trasą to margines błędu wyznaczenia trasy i zajechanie na Orlen aby napompować koło :)

Ciekawe czy ten kretyn, który sypał to na drogę jeździł po tym rowerem... © rmk

Na Woli. © rmk

Jest wiosna, jest zielono :) © rmk

Cisza, spokój, zachodzące słońce i święty spokój :) © rmk

Piękny zachód słońca nad poligonem. © rmk