Grudzień, 2014

Piątek, 12 grudnia 2014 • dodano: 12.12.2014 | Komentarze 3

Rano towarzyszył mi w drodze do pracy piękny wschód słońca. Prawdziwa feeria barw, piękny widok. Powrót już w deszczu i powoi nasilającym się wietrze. W nocy ma wiać już ostro, jakaś Ola przyszła i szaleje nad nami :)

Czwartek, 11 grudnia 2014 • dodano: 12.12.2014 | Komentarze 0

nic ciekawego

Wtorek, 9 grudnia 2014 • dodano: 09.12.2014 | Komentarze 1

Do pracy jazda w mrozie i szarościach, powrót z niebieściutkim niebem, słońcem na horyzoncie i czterema stopniami w plusie :) Po pracy przejechałem się jeszcze do centrum ogrodniczego za przejazdem na Koszalińskiej i przez Strzeszynek do domu. Piękna, grudniowa pogoda! Cieszę się, że mogłem choć na trochę wyskoczyć i skorzystać ze słońca na rowerze :))

Po za tym jestem mega wqrwiony. Mojemu sąsiadowi z klatki, ukradli spod domu, dostawczego busa Iveco w nocy z piątku na sobotę. Stary dostawczak ale cały wyładowany sprzętem budowlanym, pewnie zrobili przyczajkę. Oko za oko, ząb za ząb. Tak kiedyś było i było dobrze. Uciąć łapę, publicznie wychłostać i do kamieniołomów złodziei pierdo****.

Do tego zobaczyłem dzisiaj poniższe nagranie. Widziałem nie raz tych idiotów, kretynów i potencjalnych morderców. Kilka razy mnie wyprzedzali właśnie na tej drodze. Jeżdżą nią codziennie, to moja dzielnica i to co się wyprawia na tym filmiku to nie pierwszy raz. Ile razy jeszcze będą tak jeździć aby ktoś ich w kóncu za to zamknął?? Ktoś musi w końcu zginąć? Obejrzyjcie sobie i zdanie wyróbcie sobie sami. Ja ich jazdę odczułem na własnej skórze, wiem co to za auto ale nie znam tych łebków, a szkoda :|
Kategoria 25-50, Do/Z pracy

EMP Pobiedziska, kiełbasa i pomidorowa z ogniska :)

Niedziela, 7 grudnia 2014 • dodano: 07.12.2014 | Komentarze 10

Gdyby nie Jurek to dzisiejszy dzień przeleżałbym cały w łóżku. Ale danego słowa się nie łamie, więc pomimo tego, że moje ciało mówiło "nie rób tego" to zwlokłem je z wyra, zaparzyłem termos herbaty, ubrałem się zimowo i wsiadłem na mój jeżdżący złom. Celem głównym dzisiejszej wycieczki były III Elitarne Mistrzostwa Pobiedzisk MTB a drugorzędnym grudniowa kiełbaska prosto z ogniska i oba zostały zrealizowane jak należy :) Miała być również kawka z Marzeną na rynku w Pobiedziskach ale niestety nie wyszło :|
Ustawiłem się z Jurkiem na Bukowskiej, skąd nieśpiesznie udaliśmy się przez park Sołacki, Garbary i Śródkę w kierunku Jankowic. Po drodzę spotkaliśmy Jacka, który też jechał na EMP ale musieliśmy się rodzielić bo my wybraliśmy szosowe ścieżki a Jacek z ekipą śmigali przez gruntowymi drogami. Byłem przekonany, że z Jankowic do Wierzenicy jest asfalt ale był szuter i Jurek na swej szosie musiał się nieco przemęczyć. W Wierzenicy odwiedziłem w końcu kościółek, który już dawno miałem na swej liście ale jakoś było mi do niego nie po drodze :) Dalej kręciliśmy przez Wierzonkę, gród zamieszkały przez króla okolicznych pól i lasów Grigora ;) Przez Karłowice, Kowalskie, Biskupice i Promno szybko minęło i krótko przed dwunastą zajechaliśmy nad jezioro Brzostek.
Na miejscu była już prawie cała pozytywnie zakręcona banda rowerowa, więc przywitaliśmy się z wszystkimi i przytuliliśmy się do ogniska aby nieco się rozgrzać. Jako, że harcerzy brakowało to wzięliśmy z Jurkiem na swoje barki tą, jakże wielką, odpowiedzialność i zaopiekowaliśmy się ogniem tak aby po wyścigu było na czym kiełbę piec i aby zupa nie była za zimna. Nie mogło się nie udać patrząc na Jurka zacięcie z siekierą ;) Spaliliśmy wszystkie drewno z okolicy i przy okazji większość z przygotowanych przez Asię ziemniaków ;)) Wyścig emocjonujący, wygrał Sebastian, a o reszcie pudła decydowała fotokomórka ;) Drugi był Jacek, trzeci ex aequo p.Jurek i Josip. Zupę wszyscy jedli gorącą, ogień do kiełby też był więc my z Jurkiem też spisaliśmy się na medal ;)

Podium III EMP :)

Powrót do Poznania starą 5-tką, dałem mocną zmianę od Biskupic do samego dworca PKP, coś Jurek nie chciał współpracować ;))) Chyba za dużo pomidorowej ;)) Pożegnaliśmy się w poznańskim cudzie architektonicznym, pięknym chlebaku i wzdłuż pestki wróciłem do domu. Wyjazd mega pozytywny, fajna atmosfera na miejscu, jakże inna od odwiedzonych przeze mnie wyścigów, na których byłem z Jurkiem. Było widać i czuć, że tu sami swoi :)

Podziękowania należą się dla AsiMarcina za organizację i chęci. Impreza na poziomie! :)
III EMP Pobiedziska i kiełba z ogniska :)
Pogoda była całkiem przyjemna, nie było wilgoci i nie padało więc jechało się przyjemnie. Wiatr praktycznie nie odczuwalny. Kreski na termometrze skakały sobie od 2,5 do 3,7 stopnia.

Po miód.

Sobota, 6 grudnia 2014 • dodano: 06.12.2014 | Komentarze 9

Żeby mieć pyszne pierniki na święta trzeba mieć pyszny miód. A po taki zawsze wybieram się do pszczelarza w Złotkowie. Nie inaczej było tym razem, z tym że pojechałem nie najkrótszą drogą a taką aby skorzystać z wolnego czasu. Najpierw Strzeszynek nad którym był rozgrywany jakiś bieg, zawodników mnóstwo ich samochodów jeszcze więcej, praktycznie jak w długi majowy weekend. Stały już od ul.Krajaneckiej, prakycznie od samego znaku "zakaz postoju" :) Gdyby dzisiaj chciało się strażnikom miejskim ruszyć dupska to mieliby prawdziwe żniwa... Dalej przez poligon do Biedruska, powrót do ruin i z prawo na Złotniki. Powrót przez Suchy Las i Strzeszyńską.

Pogoda całkiem całkiem ale ilość wilgoci porażająca. Zmarzły mi stopy pomimo, że miałem dwie pary skarpetek. Chyba czas na zakup jakichś ochraniaczy na buty, może pomogą :)

Dzień jak codzień. Mam VR6 to mi wolno wszystko.

Piątek, 5 grudnia 2014 • dodano: 06.12.2014 | Komentarze 3

Dzisiaj jedna damulka w pięknym, lśniącym Suv-ie starała mi się uświadomić, że jak droga rowerowa przecina jezdnię to należy zejść z roweru i prowadzić go tak jak na przejściu dla pieszych. Była wielce oburzona tym, że zgodnie z przepisami musiała hamować ostro aby mnie nie potrącić bo przecież to, że powinna mnie przepuścić bo skręcała w prawo ma tutaj marginalne znaczenie. Tak mnie ta sytuacja rozbawiła, że przestało być mi zimno, a było :)

Czwartek, 4 grudnia 2014 • dodano: 04.12.2014 | Komentarze 3

Tak mnie naszło po pracy, że pojechałem prosto z niej nad Rusałkę i przejechałem sobie na spokojnie dwie pętle wokół tego zbiornika z wodą. Rowerzystów spotkałem tym razem aż dwóch :) Jako, że ciemność nastała musiałem wracać, szkoda że noc zaczyna się o szesnastej :|
Mrozu brak, czuć chłód ale całkiem przyjemnie :)

Nastrojowo, Rusałkowo :)

Poznańska aleja gwiazd. Pierwszy odcisnął na niej swe piętno pan Wojtek Cejrowski.

Temperatura:-2.5

Samotny jeździec :)

Wtorek, 2 grudnia 2014 • dodano: 02.12.2014 | Komentarze 5

Pierwszy raz od ośmiu lat, czyli od czasu od kiedy mieszkam w Poznaniu, jadąc przez Rusałkę na Strzeszynek nie spotkałem żadnego rowerzysty. Żadnego! Widziałem tylko sześć osób, w tym jednego wędkarza. Wrażenie o tyle niesamowite, gdyż normalnie na tej trasie jest to niemal niemożliwe. Zrobiłem jedno kółko wokół Rusałki, jedno wokół Strzeszynka i do domu. Pomimo, że termometr wskazywał -2,5 stopnia, a odczuwalna temperatura pewnie była niższa przez wiejący wiatr, to było całkiem ciepło. Trafiłem w punkt z ubraniem, jeździło mi się bardzo ale bardzo przyjemnie. Szkoda, że tak szybko robi się ciemno, z chęcią pojeździłbym więcej.

Obok także.

Tomek jak to było z tą kozą?